Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

V58í56t 76K68u16r47k32a

19. 1. 2023 20:59

Nebudu se rozhodovat zda je menší zlo komunistický lampasák, nebo komunistický agent. Vím že na hradě nechci ani jednoho, takže opravdu k volbám nejdu.

9 0
možnosti
RK

Děkujeme za zajímavou zprávu.

1 2
možnosti
Foto

Spravne. Kazdy by si mel vyjasnit, jestli volit Saloth Sara, nebo Mao Ze Donga.:-/

1 0
možnosti
MP

Proc volit mensi zlo? Volte Cthulhu!

0 0
možnosti
AK

Já už mám hotovo. A nikam nemusím.

Jediný kandidát slíbil, že odvolá Fialu a jeho vládu. Protože si myslím, že je to potřeba, neměl jsem na vybranou a musel jsem ho volit. Vyprávění o tom, že to nemůže jsem nebral vážně - kde se sejdou 2 právníci, vzniknou 3 právní názory na totéž.

A těch skoro čtvrt milionu voličů, kteří mu také dali hlas, si zřejmě mysleli to, co já.

Vy si vyberte ze 2 komunistů, já jsem volil chartistu.

3 5
možnosti
IH

Díváte se na to příliš racionálně a opomíjíte jednu dosti důležitou skutečnost. Existuje hodně početná skupina primitivů, kteří k volbám nepůjdou z jediného důvodu: aby si pak mohli třeba u piva zanadávat, jak je všechno špatně a že jako oni na tom nenesou odpovědnost...

2 4
možnosti
Foto

Jistě i tací mohou být. Ač ti, kteří je takto vnímají, se od nich až tak neliší, že;-)

5 0
možnosti
PS

P93e40t26r 55S30i18m19a

19. 1. 2023 19:13

Dobrej komunista ..zadnej komunista ..tak vo co de strejdo? Volte si koho chcete jeden za 18 druhej bez 2 za 20..a na kladeni vencu ..chytry plky a prakticky zadny pravomoce oba jsou prekvalifikovani ..Blby je ze na jednoho z nich se budeme muset vsichni koukat dalsich 5 let ..to je ocistec a tortura v jednom ..ale mame preci stesti ze nepostoupila ta dutohlavka v teniskach zena prekrasna prudce yntelygentni a Caputovou coby Mari magdalenou polibena ..To bych zrejme spachal ritualni sebevrazdu udusil bych se volebnimi listky pred kamerami CT -;-D

11 4
možnosti
ZB

Nevolím komunity, tedy k prezidentským volbám nepůjdu. Je zlo, není žádné menší zlo!

15 4
možnosti
PN

Jóó? Tak v roce 2006 jsem to hodil Topolánkovi, který měl být menší zlo než Paroubek, Dodneška si rvu vlasy.

2 1
možnosti
Foto

Paroubek se nakonec ukázal jako menší zlo? To snad ne...

7 2
možnosti
JP

Já nepůjdu volit ani jednoho kariérního komunistu a spolupracovníka komunistických tajných služeb. To jsem tak měl před prvním kolem a mám to tak pořád. 70% voličů je to ukradené. OK, mně ne.

15 4
možnosti
IM

I11v83a86n 24M62i82n25á90ř

19. 1. 2023 18:49

Obsah a význam článku je zcela srozumitelný. Pokud jsem v situaci, kdy je pro mě volba kteréhokoli bývalého člena KSČ nepřijatelná - mám 2 možnosti. Budˇnejít k volbám vůbec, nebo .. volit menší ZLO.

Všeobecně: Volba MENŠÍHO ZLA "méně zlému" kandidátu prospěje více, než - nevyužitý (zahozený) hlas.

Budu volit (se sebezapřením) Pavla !! Nezbavím se však pocitu, že tím jen pomáhám zachraňovat smutnou skutečnost - která nepřesvědčila X voličů v prvním kole, dát svůj hlas - kandidátu se zcela bezúhonnou minulostí !

6 4
možnosti
KT

To je holt demokracie, vítězí většina. Taky jsem volila Fišera, ale spoluobčané rozhodli jinak. Takže se přizpůsobím a přidám se k většině. Než koukat na estébáka, tak radši na generála.

5 4
možnosti
DM

Co tím chtěl autor říct? Že mám jít volit Babiše?

6 1
možnosti
VK

Za předpokladu, že ho považujete za menší zlo

2 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.