Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to přesně tak - náměstí chudobu nevyřeší.

Stejně jako šmejdi slibují "skvělé" deky a hrnce, tak "političtí šmejdi" tvrdí, že i když se člověk chová finančně nezodpovědně, tak má právo se mít stejně dobře. Stačí jen přijít na náměstí, poslat jim peníze na účet (viz poslední organizátor demonstrací Vrábel) nebo jim dát hlas při dalších volbách....

Za blog karmaR^

23 3
možnosti
PL

Mě spíš děsí, kolik zjevně MLADÝCH lidí tam bylo.Rv

2 1
možnosti
Foto

Tak byli tam i mladí.V tom davu co útočil na muzeum jich bylo z pochopitelných důvodu víc.Ti starší už na takovou akci nemají dost energie.A znovu.Ve svém blogu rozlišují na skupinu důchodců a seniorů.Jeden můj děda byl věčně nespokojeny důchodce a druhý starší moudrý pán.Na toho dodnes s úctou vzpomínám a pro něj mám v blogu název senior.Ja rozlišují a vidím i ty mladé idioty na demonstraci...

6 5
možnosti
PL

Píšete:

"Podíval jsem se na fotky z demonstrace a jistě nejen já jsem si všiml kdo je v nespokojeném davu nejvíc zastoupen. Je to jako vždycky. Důchodci."

Nesouhlasím.

Ani ten člověk se symbolem "Z" a výšivkami vagnerovců, ani ti, co se násilím snažili vniknout do Muzea, a ani (skoro) většina ostatních účastníků demonstrace nebyli v důchodovém věku, ač k pořádné práci si zřejmě taky zrovna nepřičuchli.

Pane Bárto, nechtěl byste se nad těmi Vašimi důchodci ;-) zamyslet? To píšu jako člověk vydělávající si na obživu prací.

5 0
možnosti
Foto

Chodím na pivko a chodí tam hodně důchodců a rád je poslouchám Nadávají na vládu, jak je okrádá a jak se zdražuje. Ne ale všichni což je zajímavé. Naopak. V resturaci běží televize se záběry z demonstrace v Praze a většina nadává na ty co demonstrují Pak se důchodce, který nejvíc si stěžuje se vynadává mohutně se napije piva a řekne všem soukmenovcům. Teď tu týden nebudu, koupil jsem si pobyt ve Varech. Koupele a masáže mně dělají dobře. V září jako vždy pojedu někam k moři prohřát si kosti no a si v říjnu se objednám nějaké lázně. Tak se tu mějte a jde zaplatit 170 Kč za pivo.

10 1
možnosti
JZ

Děkuji Policii za správný a rozhodující zákrok u NM. S dezoláty je třeba skoncovat

12 6
možnosti
GK

Víš jaká je definice dezoláta. Já jen, že do ní lehce spadáš taky;-D

2 4
možnosti
LH

Ta nenávist vůči důchodcům.... To je hodně přes čáru Rv

13 14
možnosti
Foto

Viděl jste ty fotky? Bylo tam spoustu důchodců a jak píši rozumní a spokojení senioři zůstali sedět doma. Vy jste důchodce nebo senior? Je třeba lidi v této věkové skupině rozlišovat a to já dělám...

6 5
možnosti
MB

Demonstrace se mi líbila. Potvrdil jsem si zbytečnost systémů. Problémy se vyřeší prostě - na náměstí. Mrzela mne menší účast, než-li plánovaná. Jako komunisté, taky furt něco plánovali. Absentující kolaboranti? Šli své chudobě směšně čelit. Šli do zaměstnání, pracovat - Neuvěřitelná ptákovina, jak si zajistit blaho ... !

Další šílenci dokonce na fotbal, nebo hrady a zámky. I blogy o tom píší! Nadšené tváře vesměs starších účastníků.Ty mne velmi uspokojily> Budoucnost naší země je ve správných rukou. Podobně vlajky husitské - "Proti všem" ! dobrý poznatek - Zvýšený zájem o historii. Návštěva Muzea. Já osobně? Lituji, zúčastnit jsem se nemohl - Někdo by mne viděl a byl bych ppomluven ... :-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.