Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A víte, že máte pravdu? Sice mě lyžování baví, ale jinak ho skutečně nepotřebuji k ničemu.

Na druhou stranu, kdo by v zimě jezdil do hor, kdyby lidé neuměli lyžovat? Pár nadšenců by tohle odvětví nevytrhlo.

0 0
možnosti
JK

Kdyby stát řekl, že zaplatí dětem sportovní kroužek na celý rok dle vlastního výběru, stálo by to stejně. Česká "pravicová" vláda provozující ukázkově netržní sociální inženýrství aby si vyvolení nacpali kapsu. Vlastně česká "pravice" v kostce.

22 2
možnosti
Foto

Ten příspěvek dost zavání populismem a podle mě jsou teď důležitější věci k řešení, než aby každé dítě mělo nárok na lyžařský kurz. Ráno jsem slyšela, že to stejně neprojde.

I když zrovna já jsem jezdila od mala na lyže na podnikovou chatu od armády a lyžovat mě bavilo:-)

2 1
možnosti
Foto

Nejhorší na tom je to, že pro některé je to za trest a to nemám na mysli jen děti co nejsou pohybově nadané k ničemu, ale i ty sportovně nadané na úplně jiné disciplíny.

5 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Celé je to nesmyslné. Když už utrácet tak proč nepodpořit děti v jiných sportech...

5 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.