Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Myslím si že kdyby se kolem toho nedělal takový humbuk tak by to vše mohlo být v pohodě. ve svých 70 chodím spát poněkud později (knihy, televize a pod). Se slepicemi rozhodně spát nechodím, neudržím se na bidýlku. A tak si ráno poležím. Do obchodu nechodím každý den a pokud jdu tak většinou později než nám "stanoví" čas. No a co? Vůbec to neřeším. Pokud jdu ve "svém" čase potkávám v obchodě i mladší a mladé, no a co? Ten vládou určený čas já beru jako pouze doporučený. Vždy se najde někdo kdo dá své hlouposti vyniknout. Lidé zkrátka blbnou protože můžou.

16 2
možnosti
EK

moje mamka taky vypadá mladě, tak se ji ochranka snažila z obchodu vyhodit. Fakt to není tak, že tam můžete, když nejste v příslušné věkové kategorii.

1 1
možnosti
MK

Zrušila bych to, a hned. Jsou důchodci, kterým doba od 8 do 10 vyhovuje, jsou ale i tací, kteří si budou chodit nakupovat, jak sami uznají za vhodné. A mají na právo. Mohou je k tomu vést různé důvody - zdravotní stav, kdy někomu ráno trvá nějakou chvíli, než tělo rozhýbe, než si vezme léky, po nichž si třeba musí lehnout a odpočinout, trvá jim déle hygiena, špatně chodí, takže dopravit se do obchodu jim trvá déle, no a najednou je 10, a podle některých už by tam neměli co dělat. A pak je skupina důchodců, kteří vstávají v 5, v 6 jsou nachystaní a v 7 stepují před prodejnou. A zase špatně. Toto nařízení vlády jen rozdmýchává mezigenerační problémy. Zde se diskutuje ještě v rámci slušnosti, ale na sociálních sítích je to někdy mazec. Btw. já třeba hlídám vnoučata, aby rodiče mohli chodit do práce, děláme úkoly, takže mezi 8 a 10 fakt nakupovat nemůžu. Takže si půjdu, jak to vyhovuje mně. Btw. striktní dodržování je nedůstojné. Zrovna včera chyběly do 10 hodin 3 minuty, lidi už chtěli do prodejny Lidlu, ale ochranka zatvrzele odmítala někoho vpustit. Lidi nadávali, vztekali se. Kvůli 3 minutám. Chápu, ten chlápek musí dodržovat nařízení. Ale je tohle zapotřebí?

2 0
možnosti
MK

Heleďte, proč se tam vlastně jdete mačkat tak brzo ráno o víkendu? A proč vy jste si nenakoupil večer ve všední den? Senioři zkrátka vstávají brzo – a brzo chodí do krámů. Tak to jednoduše je. A bylo tomu tak vždy.

Víte, mně tohle připomíná stesky jedné slečny, že prý někde byla – a že tam prý bylo strašné množství lidí (a že je to hrozné a neohleduplné). V jejím světě totiž ona jediná měla právo tam být. :-):-):-)

13 2
možnosti
Foto

Tak jsou i lidé, kteří chodí o víkendu do práce.Tak jednoduché to je. Musím vstávám i v sobotu v půl páté...;-)

1 0
možnosti
PV

P15a76v42e48l 48V69é81b98r

23. 5. 2020 10:56

No, a zamyslel někdo nad tím, pro koho ti zlí a nenasytní senioři tak houfně nakupují? Opravdu si myslíte, že ty plné košíky jsou pro ně, nepochybujete o tom, že mají tak velkou spotřebu a že si to ze svých nadsazených důchodů mohou dovolit? Nenakupují náhodou pro rodiny svých dětí?

4 2
možnosti
MK

Hele, senioři zkrátka brzo vstávají (a tak jich ráno vždy najdete v krámu hodně).

Ale to za normálních okolností platí obecně. Když například chcete v autobuse potkat co největší množství seniorů, tak jeďte brzo ráno.

Ale taky do těch krámů chodí často tak brzo kvůli slevovým akcím (mnozí z nich totiž nemají moc peněz, víme?).

1 0
možnosti
Foto

65 mi bude až za rok takže po osmé mne do obchodu nepustí. Tak jsem s manželkou dnes vyrazil do Alberta už v sedm. Moc lidí tam nebylo, přestože ta prodejna je nově renovovaná a čekali jsme nápor zvědavců. Nebylo to tak hrozné. Po lidech jsem moc nekoukal, protože jsem hlavně přemýšlel jaké si koupím pivo a víno ;-D

4 0
možnosti
VD

Jestli je Vaše profilová fotka pravá, tak byste mohl jít i v seniorských hodinách. Pochybuji, že by vás ochranka legitimovala. U mě by to neprošlo, mě chybí 20 let a to bych neukecal :-)

2 0
možnosti
VN

Bohužel. Moje zkušenost. Vstanu v 7:45 , v 7:50 zjišťuji, že mám doma jediné pečivo..plesnivý chéb. Holt budu muset snídat v jedenáct.

6 4
možnosti
AN

A40l33e89š 11N78o54v74á59k

23. 5. 2020 12:04

Přitom stačilo nakoupit včera odpoledne...nebo dnes ráno v malé pekárně, tam omezení neplatí...:-)

4 1
možnosti
PB

P73e24t72r 47B35u24r73i78a92n

23. 5. 2020 10:21

Jádro problému je v tom, že zatímco seniorské hodiny začínají v osm, slevy platí už od otevření. Neznalost mentality našich důchodců to celé zapřičinila. Na vině tedy není otvírací doba jako taková, ale neposunutí platnosti slev až od 8 hod.

1 5
možnosti
MK

Ale ona vláda s tím počítala. Jenže taky musí počítat s pracujícími, co si potřebují koupit sváču před prací. I když, pravda, pracující by si to mohli nakoupit už večer.

- prostě se nezalíbíte všem a nedokážete vyjít vstříc potřebám všech.... :-)

7 0
možnosti
JB

J44i24ř65í 15B84o66č14e71k

23. 5. 2020 10:16

snažím se to o víkendu stihnout do osmi, ale když přijdu později, nikdo mě nevyhání. ale důchodce jsem tam po osmé snad nikdy neviděl

1 0
možnosti
AN

A63l19e20š 80N70o97v19á64k

23. 5. 2020 10:09

Jsou i takoví senioři, kteří pracují, tak nemají čas chodit na nákup zrovna ve vymezených hodinách...

Vcelku je mi tohle opatření šuma fuk, i před koronakrizí jsem chodil nakupovat až večer a dělám to i teď. doporučuji... žádné návaly, klid...:-)

2 0
možnosti

Nesmyslné je hlavně opatření vlády, které osobám mladším 65 let z a k a z u j e nákup v době od 8 do 10 hodin, zatímco osobám 65+ se nákup pouze v tuto dobu jen d o p o r u č u j e. Jak je vidět, na lidi platí jen zákazy, na doporučení kálí Bílý tesák.

15 4
možnosti
Foto

Přesně tak. O tom to celé je....

0 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.