Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Osobně mi přijde i zvláštní, stavět někomu pomník - 35 let po válce a dokonce 8 let po jeho úmrtí. Přijde mi to neaktuální i zbytečné. Bylo dostatek času zachráncům symboly úcty vztyčit a vše uvést do přirozeného kontextu - Zejména, pokud ještě žijí ! Účelovost má mnoho tváří, jedna z nich byla ta maršálova. Odlijeme si jej z bronzu a zachováme i symbol jeho charakteru - Je dutý... !

To nezabraňuje tomu, aby nadutému režimu dozoroval normalizaci. "Hledím na vás, lide český, osvobodil jsem vás ! Pro jistotu 2x ! Kdo by se náhodou chtěl vzpouzet - Pomněte, že mé tanky jsou stále v kasárnách zaparkovány. Nu, zachovejte klid - Nic se vám nestane ! Jsem člověk dobrý a Čechy mám rád, posloužím vám tedy potřetí ! Vidím vaši zemi - pro Rusko zaslíbenou, v rozpočtových chaosech. Sama vláda říká, že se zajímá o sběr železa z rezerv ! Prodejte mne do Sběrných surovin a tak pospolu budeme historicky vyrovnáni. Žádných protestů - pak ani netřeba. .. :-)

6 0
možnosti
LH

A 30 let po listopadu ho bourat vám zvláštní nepřijde a ještě v nouzovém stavu?

3 2
možnosti
ND

Přiznám se, článek jsem jen očima přeběhla, ale ten konec mě přiměl se zastavit.

Já totiž vůbec nechápu proč by měl někdo říkat koho volil. Nejdříve jde za plentu, volby jsou podle zákona tajné a pak by měl "čestně" na internetu přiznat koho volil. Větší absurditu jsem snad nečetla. Co je komu do toho koho kdo volil? Nebo, člověče, představte si, jestli vůbec volil... Tak a vy to nevíte, a teď nevíte co si o tom člověku myslet, nevíte koho volil a zda vůbec...

9 1
možnosti
Foto

Já nemám problém veřejně napsat či říci koho jsem volil, pokud někdo takový problém má říkat to pochopitelně nemusí.Jen mě zajímalo čí voliči tak "statečně" bojují za Ivana....i když se to dá snadno domyslet.;-)

1 7
možnosti
JH

Pokaždý, když do těch Bártových blogů nakouknu se mi okamžitě vybaví známý aforismus: Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí....

16 3
možnosti

Od otylého Jozífka, disidenta čekatele to fakt sedí;-D;-D

2 7
možnosti
AK

Čí sochou bude odstraněná socha nahrazena se ještě uvidí.

Magoři z Prahy 6 jsou schopni tam dát i K.H.Franka nebo Reinharda Heydricha.

9 2
možnosti
Foto

Když chybí argumenty, tak hlupáci vytáhnou hloupé lži a demagogické žvásty...na víc opravdu nemáte?

4 5
možnosti
Foto

Karma. A současně tedy i zamyšlení, jestli jsme opravdu neměli nechat všude ty Gottwaldy, kterými byla zaplevelena celá republika. Vždyť to byl první dělnický president, za jeho panování vyrostla třeba ostravská Nová huť, stavěl se Havířov. Vždyť je to neúcta k velikánovi našich dějin. Že se tam nechal někoho oběsit? No tak. Vždyť podle Marty Semelové si za to mohla sama, že.

Ta servilita některých našich spoluobčanů k Rusku je přímo děsivá.

7 7
možnosti
AK

Stejně děsivá je servilita některých našich spoluobčanů a politiků k USA a EU.

6 2
možnosti
MK

Domnívám se, že moc lidí vám asi neřekne, koho volí. Aspoň ne ti, kterým odstranění sochy vadí Jako ten myslitel v příspěvku pode mnou. Ten to nejspíš ani nedočetl do konce.

Mimochodem, s odstraněním sochy souhlasím a volil jsem ODS.

2 0
možnosti
Foto

Označovat toho pod Vámi za myslitele je velmi lichotivé :-)

3 0
možnosti
JN

J13o66s71e72f 30N34i76k71l

5. 4. 2020 8:37

Koho volíte, pane Bárto?

1 3
možnosti
Foto

Máte to napsáno na konci blogu, neumíte číst....? Koho Vy...?

3 0
možnosti
Foto

Mělo by vás zajímat jako demokrata něco jiného než virvajs, humbuk kolem. Jak měla vše radnice řádně zadministrováno. Jak často zdůrazňoval TGM, tak bolševická forma vlády, její efektivnost se vyznačuje tím, že neumí vše řádně zadministrovat.

1) Byl dán souhlas zhotovitele nebo jeho dědiců, jako tomu bylo u přemístění pomníku Jurije Gagarina v Karlových Varech ?

2) Získán souhlas dcery Koněva?

3) Oznámení o demolici pomníku vyvěšeno na úřední desce magistrátu třicet dnů předem, aby občani mohli seznámit se změnou stavby a případně podat námitky?

Jinak řečeno, jsme něco lepšího než bolševici, když ani tak jednoduché záležitosti neumíme administrovat?

Já mám samozřejmě i námïtky jiné, prostě dokumenty doby se neničí, tak jako bylo nesprávné bořit pomníky TGM, Stalina i Trojice tak z téhož důvodu je nesprávné bourat pomník Koněva jako svědectví toho, jací jsme byli.

8 3
možnosti
Foto

Tak o tom, zda bude stát na Praze 6 socha maršála má rozhodovat ruská občanka - jeho dcera? To není dobré ani jako vtip....

5 1
možnosti
Foto

R^ Velmi přesně a trefně vyjádřeno. Shrnutí naprosto definující skutečnost. Díky a karma.

8 11
možnosti
PK

P78e78t28r 88K71r33á59l

5. 4. 2020 10:21

Ještě šipečku pane Flaška

3 1
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.