Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nic nového pod sluncem. Na podobné téma napsal báseň už Bertolt Brecht a jistě nebyl první.

http://www.obrys-kmen.cz/archivok/index.php?rok=2007&cis=13&cl=01

1 0
možnosti

P91e53t71r 40N96e36d69v55ě48d

11. 10. 2019 9:44

Tak vám nevím, zdá se spíše, že hysterické jsou blogy obdobné tomuto. Nic proti nikomu nemáte ALE...... Proč neudělal to a to..... zdá se vám , že Gott pomohl málo lidem? Nemůžete ve své přemoudřelé hlavičce pochopit, že ho prostě lidé mají rádi a stojí jim zato rozloučit se s ním. Nehledě na cynismem zavánějícími kecy, které tady produkuje určitá partička

10 1
možnosti
Foto

Vyslovuji velké uznání a dík za účast Gotta na charitativních akcích a koncertech.Uznávám,že rozdával lidem radost a jeho fanoušky chápu.To je ta hysterie?Četl jste vůbec co jsem napsal?

2 2
možnosti
Foto

Kolega při odchodu do důchodu rozeslal hromadný e-mail s potvrzením, že místo rozlučkového setkání poslal kozu do Afriky. Skoro se mě to dotklo - nic jsem po něm nechtěla.

Každý ať dělá to, co cítí. I dnes.

0 0
možnosti
Foto

Tak jistě,až si dělá každý to chce.Někdo nakoupí květiny a jiný pošle peníze nemocným dětem...

0 0
možnosti

Kristepane.......

4 2
možnosti

Vidím, že někteří zřejmě nemohou Gottovu popularitu stále skousnout...

6 3
možnosti
Foto

Jak jste na to přišel....?

4 3
možnosti

Máme z dětství stejné idoly Tvrdou ruku a náčelníka Apačů. Doma mám ještě plnou krabici fotek, leporel z té doby, snad to někomu budu moc darovat. Taky mě ta hysterie netěší, ale ta masa mě překvapila, KG prostě ať se nám to líbí či ne oslovil všechny vrstvy. Já jsem fanda jiného druhu muziky (AC/DC např) ale rád si ho někdy pustím. Tož nehudrujte ono to dneškem skončí.R^

3 0
možnosti
Foto

Tak pro dnešní kluky to už asi nebude.Jak je na tom Váš pejsek,je to lepší?

0 0
možnosti

Nic proti Karlovi. Nicméně přesně vím, co by mi již zesnulý rodič řekl - Postavit se do fronty, by mi zakázal ! Se slovy - Už umíš německy, anglicky? Jsi už naučen? To máš tolik volného času? Pokud chceš památku uctít, jdi a kup mu CD! Tak skutečně prospěješ jeho rodině a odkazu ! Synu, co tě pudí uklánět se bohům a bůžkům ? Nevážíš si sebe sama ? Opakuji, to není nic proti Karlovi, jdu si koupit jeho CD! :-)

1 0
možnosti

A na stávkut za klima by vám řekl co.....?

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS