Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I55v83o 45P77e35t74e35r54k71a 4546695517979

Vaše schopnost účelně neporozumět věci je úctyhodná. V tom synchronizovaném plavání ty smíšené týmy soutěžily proti jiným smíšeným týmům, že? Nikoliv proti ženským týmům. Ve sportu ženy soutěží se ženami, muži s muži a smíšené týmy se smíšenými týmy. Podobě jsou prostě chlapecké, dívčí a smíšené sbory. To, že jedna matka je divná, by nemělo znamenat, že je normální do chlapeckého sboru protlačit dívku, když se ten sbor sám definuje jako chlapecký. Matka má mnoho možností dát dívku do dívčího nebo smíšeného sboru a proto o diskriminaci nemůže být řeči. A ten váš odkaz na středověk je vskutku hloupý, protože to je něco nesrovnatelného.

0/0
21.8.2019 11:23
Foto

P81a58v59e90l 72D78v21o97ř22á90k 5119695524690

Přitom stačilo šalamounské řešení: Chlapecký pěvecký sbor s hostující dívkou. ;-D

0/0
18.8.2019 15:24

J42i81r10k32a 38B85r92u61n83n73e48r 4168472129117

Rv

0/0
18.8.2019 2:19

J61i28ř55í 44Z52a88p95l94e82t88a58l 2920608422924

V poslední době je tady na blogu populární diskutování argumentačních klamů (a to u více názorových proudů). Vám speciálně bych doporučil nastudovat slaměného panáka. Třeba vás to bude motivovat, abyste ho nepoužíval s takovou oblibou;-)

+4/0
17.8.2019 16:16

P44e17t82r 15M91u71n71z32a41r 1655141299746

"Pan Nožička si mohl počkat na rozhodnutí soudu, které jeho blog odsouvá do oblasti spekulací a lží."

No přečetl jsem si důkladně blog pana Nožičky a žádnou lež tam nevidím. Pan Nožička se pozastavuje nad tím, že vůbec někoho napadlo chtít nechat přijmout dívku do chlapeckého sboru a dokonce kvůli jejímu nepřijetí podávat žalobu. O tom je hlavně jeho blog a s tím musím s panem Nožičkou souhlasit. Jestli někde uvedl ne zrovna podařený příklad je naprosto marginální.

Ale třeba mě pan Bárta vysvětli, kde spatřuje tu Nožičkovu lež. Doufám ale že to není jen to co uvedl v závorce.

+15/0
17.8.2019 15:23

D85a51v66i40d 19V95l59k 6716555358987

PřesněR^

+4/−7
17.8.2019 9:27
Foto

T79o46m85á26š 42F78l92a41š28k89a 5385415336421

Karma R^.

+4/−6
17.8.2019 8:55

M38i89r95o24s77l47a68v 30B19u40č32e28k 6833643811314

Tak, či onak se řítíme do propasti. Případ Lihového domu končí tím, že Altnerova rodina musí dokazovat - že Jejich otec je jejich otec! Přemýšlím o tom, že bych ještě zažaloval své rodiče - poškodili mne. Jako jejich syn - nemohu rodit! Stejně zvláštní doba, kdybych se ráno probudil a běžně vykonal svou potřebu vestoje. Pak bych zase vypocítil, že jsem vlastně žena! Nic mi nezabraňuje se odít do šatů své ženy, nebo dcer. Asi to udělám a vyrazím do krčmy. Nějakému pivnímu příteli následně nabídnu sňatek. Vize jasné - příští rok půjdeme s průvodem i Prahou! Až mne nazvou starým volem - Sdělím jim,že jsou málo pokrokoví a sám na sebe budu Hrdý ! A vstoupím do ženského - Pěvecko církevního sboru, to je jasné ! ... :-)

+6/0
17.8.2019 8:54
Foto

P87a81v82e34l 55D85v54o88ř61á72k 5729115844560

Ano, to by šlo, ale musíte prokázat, že jste travestit. ;-D

+1/−1
17.8.2019 10:43

M20i42r96o98s66l69a74v 41B56u61č21e25k 6753843191604

Jaký Travestita? Na kuchyňskou zástěru od ženy si napíši = Hrdý táta od rodiny - BM! Půjdu s průvodem a s hřibovitým primátorem se budu držet za ruku! Jsem moderní a nápadů mám plno! Farář vstoupí do KSČm a na Faře se založí Odbory ! Nová doba žádá nové myšlení a činy! Již vojín Kefalín vyrobil u vepřína Bojovu zastavu! Jeho čin, tehdy nebyl pochopen - Nyní, konečně doba přeje ! ... :-)

+2/0
17.8.2019 11:18

M18a76r45t67i50n58a 50M18o63u52d44r17á 7610143746679

Mně by se "akvabeláci" líbili. Ale asi to kluky nebaví

0/0
17.8.2019 8:38

P45e62t30r 89B30u83r97i22a55n 4551346314238

Počkejte si na Aquabel Pride Pool Prague.

+4/0
17.8.2019 8:49
Foto

Z39d19e68n78ě11k 63B94á64r26t15a 6602911887451

Ne každý plavec vyznávající synchronizované plavání musí být homosexuál,stejně tak jako jím není každý baleták či krasobruslař...

0/0
17.8.2019 12:13

P23e34t67r 79B51u85r52i79a23n 4641296404348

A stejně jako jím nejsou ani všichni účastníci pochodu Pride Praha, že? Takže o čem je vaše poznámka? O tom, že se do toho zamotáváte jako moucha do pavučiny.

+6/0
17.8.2019 13:57

J78i33t21k93a 34G28o93t33t43e74r37o60v49á 4781133289571

...a ne každý homosexuál vyznává synchronizované plavání, pane Bárto, to je jasný. R^ ...ale v chlapeckém sboru zpívají pořád jenom chlapci;-)

+8/0
17.8.2019 14:57

J68o97s40e48f 83N86o87ž75i81č44k70a 5585951139596

Pane Bárto, už to tu částečně napsal pan Burian: matka sice u soudu neuspěla, ovšem to, že to sbor nakonec uhrál na barvu hlasů místo toho, aby se jednoduše hájil tím, že sbor je chlapecký a tudíž žádnou dívku do svých řad vzít nemohou, svědčí o mnohém...

Ale to je asi nad možnosti vašeho chápání, vy jste ostatně známý hlavně jako nesmiřitelný bojovník proti vlastenectví a rusofilství... :-)

+21/0
17.8.2019 8:24

J69a39n 26Z40á14t21u36r72e94c21k79ý 9583393297112

Pane Nozicko, dopoustite se, jako mnozi jini, jednoducheho logickeho omylu: "byt chlapecky" neexistuje. Neexistuje zadna takova vlastnost jako "byt chlapecky". To neni totez, jako byt mrtvy, cerveny, sladky, opravneny nebo rozsahly. V techto privlastcich, ktere jsem popsal, vyjadrujeme nejakou vlastnost nebo stav nejakeho predmetu. Chlapeckost u skupiny lidi nevyjadruje zadnou konkretni vlastnost, leda ve smyslu ze tam prevazuji nebo jsou jenom muzi v chlapeckem veku, cili muzeme pouzit chlapeckost jako charakteristiku ucinkujicich. Stejne jako plwsaty sbor by zase vyjadroval, ze v nem ucinkuji bezvlasi lide. Ale ani plesatost ani chlapeckost ucinkujicich nijak nepredjima to, zda s nimi muze spivat i devce ci zda si mohou nechat dorust vlasy. Stejne jako skutecnost, ze je nejaky divadelni soubor olomoucky, nijak neupravuje rodiste hercu, kteri v nem ucinkuji, nebo navstevniku, kteri se prijdou podivat na predstaveni.

Vy jste, rekl bych, asi mel spise ne mysli to, ze kdyz je nejaky soubor chlapecky, ze to znamena nikoli jen oznaceni vlastnosti ucinkujicich, ale taky psane ci nepsane pravidlo, ze v tomto sboru mohou ucinkovat vyhradne chlapci. Coz je ovsem klauzule navic, podminka, kterou je treba pridat k charakteristice tech, kteri vystupuji. A pokud tato podminka existuje, pravem ji mohou nekteri povazovat za diskriminacni.

0/−2
17.8.2019 10:41

P16e49t60r 65B95u31r10i84a93n 4451336274518

Vy zastánci neomezeného imaginárního práva všech na cokoliv ve své podstatě brutálně pošlapáváte základní reálná práva všech na cokoliv. Podle tohoto vašeho výkladu už si na příště nebude moci nikdo zorganizovat dětský sportovní den, založit dívčí kurs, chlapecký oddíl, sraz majitelů Trabantů, fanklub Karla Gotta, anebo výtvarnou soutěž tělesně postižených, protože tohle všechno je dle vás diskriminační vůči ostatním.

Vedu u nás dětský šachový kroužek a děsím se dne, kdy se mi tam nasomruje tlupa bezdomovců a budou se u popíjení krabicáku dožadovat sladkostí zdarma, protože podle vás na to mají právo.

+9/0
17.8.2019 14:14

J82a33n 73Z46á70t77u89r20e61c71k24ý 9453413347442

Proti tomu se ohrazuji. Za prve, ja nejsem zastance neomezenych svobod na vsechno. Jsem zastance svobody tam, kde je to realne mozne a kde neni dobry duvod ji potirat. Ale jinak jsem vzdy pro dodrzovani prava kazdeho, na jaka ma narok. Za druhe, nikde jsem nerekl, ze chlapecky sbor nema pravo zustat vyhradne chlapeckym, ze nema pravo odmitnout divku. Rekl jsem, ze o tom muzeme diskutovat, ale svuj nazor jsem na to nevyjadril, protoze ani presne fungovani detskych sboru neznam. A za treti, ve svych reakcich jsem predevsim tvrdil, ze neni zadny logicky duvod, aby chlapecky sbor neprijal divku, protoze to ze situace samotne jeste nijak nevyplyva, jak tady pise pan Nozicka a ostatni. To by vyplyvalo az po vyhasneni pravidel a stanov, na nichz sbor funguje.

0/−2
17.8.2019 14:34

J37i13ř37í 58Z56a80p38l30e97t40a17l 2370698532314

"Tam, kde je to realne mozne", "kde neni dobry duvod ji potirat", "dodrzovani prava kazdeho, na jaka ma narok". Tvl tolik vágního bullshitu jsem od někoho, kdo se tváří, jako že sežral všechnu moudrost světa, nečetl už hodně dlouho.

+8/0
17.8.2019 16:24

Z93b80y92š84e88k 71H46l42i86n60k38a 3901543760463

Vy jste zastáncem naprosto nesmyslných a šikanózních práv. Prostě chlapecký sbor je pouze pro chlapce, pokud se vedení sboru nerozhodne jinak. O tom se mezi slušnými nijak nediskutuje, natožpak aby s tím slušný člověk šel k soudu. Tato skutečnost se mezi slušnými lidmi jen a pouze akceptuje. Přípustné je ještě podání návrhu na změnu, tím to však končí.

+5/0
17.8.2019 17:03

P29e63t95r 64B57u90r17i73a70n 4701546124758

Pan Záturecký: ...ze v tomto sboru mohou ucinkovat vyhradne chlapci. Coz je ovsem klauzule navic, podminka,... A pokud tato podminka existuje, pravem ji mohou nekteri povazovat za diskriminacni.

A pan Záturecký podruhé: Za druhe, nikde jsem nerekl, ze chlapecky sbor nema pravo zustat vyhradne chlapeckym, ze nema pravo odmitnout divku.

----------------

Takže má právo být čistě chlapeckým a má právo odmítnout dívku, ovšem to je pak už diskriminace, na kterou nemá právo.

Rozumíme, je to křišťálově jasné.

+5/0
17.8.2019 17:22

K16a63t49e29ř65i39n76a 42L52h55o45t72s89k69á 3508964275883

Pane Buriane, pan Záturecký se dopustil celkem běžných argumentačních faulů "zahlcení slovy" a "odchýlení od tématu". Vy jste se pokoušel vyvracet mu jeho zcestné úvahy, čímž jste se nechal od tématu opravdu odvést. Od pana Zatureckého je to bohapustá manipulace a jediná cesta, jak ji čelit, je nenaskakovat na to a tyto pokusy ignorovat.

+2/0
17.8.2019 21:49

M83i52c60h20a52e41l15a 95S40p86á16l31e24n43k68o69v35á 8334213184346

Jaký je váš názor na Ženský pěvecký sbor Bohuslava Martinů? Myslíte si, že v něm zpívají muži? A co třeba Sydney Girls High School? Myslíte si, že tam studují chlapci?

+3/0
17.8.2019 14:32

J24a10n 14B75u18r59d90a 4662309661762

Chlapeckost je bezva, ale musíte si uhájit, proč by vlastně taková podmínka měla někoho zajímat. Mužský autoservis by vám soud sestřelil, stejně jako mužskou samošku nebo mužský policejní sbor. Barva hlasu zarámovaná uměleckou svobodou se prostě nabízí jako nejjednodušší a nejpřesvědčivější argument pro podmínku chlapeckosti sboru.

Ale to je asi nad možnosti vašeho chápání.

+1/−1
17.8.2019 10:50

J52a80n 70Z58á25t95u20r18e24c69k98ý 9893353317412

Presne tak, vyjadril jste to jadrneji nez ja. Je to podobne, jako by se nekdo v nejake indicke restauraci v Praze divil, ze do ni prisel Cech.

0/0
17.8.2019 10:57

Z11b14y30š44e26k 84H18l63i68n52k56a 3441443800233

Vy jste mistr v překrucování smysl čehokoliv. Od indické restaurace očekávám, že tam vaří indická jídla. To je charakteristika restaurace. Stejně tak od pizzerie očekávám, že tam dostanu pizzu. Kdybych ji nedostal, byl bych naštvaný. A tak od chlapeckého sboru očekávám, že tam budou zpívat jen chlapci.

+3/0
17.8.2019 11:44

J38a20n 29Z39á78t43u71r19e54c39k22ý 9123933647252

Indicka restaurace nemusi varit pouze indicka jidla. Jeji charakteristika vznika az tim, co skutecne dela, charakteristika neni norma, ale popis vlastnosti neseho. Vlastnost neni zavazek. Zavazek je jen oboustranna dohoda o tom, co se bude nebo nebude dit, nikoli o tom, co se deje ted. Nechapu, proc byste mel od chlapeckeho souboru ocekavat, ze v nem budou zpivat jen chlapci. Muze tam byt klidne polovina divek, jen se pak uz nebude oznacovat chlapeckym souborem, treba.

0/0
17.8.2019 12:10

Z19b77y54š75e58k 86H46l85i50n90k43a 3261113160683

No vidíte. Sbor složený z chlapců a dívek se nazývá sbor smíšený. Sbor složený jen z chlapců se nazývá chlapecký, sbor složený jen z dívek dívčí. Takže logicky, pokud chce sbor zůstat chlapeckým, není dost dobře možné aby přijal dívku. Co?

+6/0
17.8.2019 13:14

J60a75n 36Z11á41t87u70r95e51c97k38ý 9933743147142

Ano, pokud chce zustat chlapeckym, pak logicky neprijme divku, pokud nezmeni nazor. Pak je otazka, jestli na to ma pravo, cemuz se uprimne nechci venovat.. Ale jinak je dobre mozne, ze je chlapecky a prijme k sobe i devcata, cimz uz chlapecky nebude. Treba se k nemu zadna dosud nehlasila.

0/0
17.8.2019 14:27

Z82b24y98š53e42k 77H89l67i32n35k90a 3341773470443

Ale já se tomu věnovat chci. Má na to plné právo a soudit se kvůli tomu je naprostá hloupost.

+1/0
17.8.2019 16:49

P26e70t13r 85B78u46r74i92a32n 4361486804128

Výborně pane Záturecký, zcela jste tím posunul hranice ženské sauny sprch i šatny. Většina chlapů vám halasně tleská.

+5/0
17.8.2019 13:54

J77i29t91k70a 80G45o18t29t27e57r72o89v70á 4171143749491

Váš způsob myšlení je úchylný. Takže když nějaká organizace inzeruje, že důchodci, studenti, nezaměstnaní a skupiny mají slevu (například na jízdném) - vás to vůbec nebude zajímat a budete trvat na tom, že chcete slevu, páč jste výdělečný svářeč v produktivním věku a jedete sám.

+6/0
17.8.2019 11:19

J63a91n 58B16u80r67d90a 4882359671172

Viz můj předchozí příspěvek. Stojí to a padá s konkrétním odůvodněním.

0/0
17.8.2019 11:57

J31a75n 26Z93á96t86u89r13e42c29k52ý 9413383257972

Presne opak tohoto rikam - pokud organizace popisuje to, s kym a za jakych podminek uzavre s nekym dohodu, tedy da mu v tomto pripade slevu, pak se zavazuje k nejakemu jednani (mohli bychom diskutovat o tom, jestli je konkretni navrh spravedlivy). Pak samozrejme slevu vyzadovat nebudu. Rozdil, o kterem tady porad pisu, a ktery ve sve neschopnosti tolerovat jiny nazor nazyvate uchylnym je ten, ze chlapecky soubor, tedy skutecnost, ze zpivajici skupina lidi jsou chlapci, nijak nevyhlasil, ze zustane jen v teto sve podobe a zadnou divku neprijme. Nic takoveho chlapecky soubor v tom smyslu, o nemz se bavime, nerekl. Proto neni nijak logicke, ze jen z toho duvodu, ze v nejakem krouzku zpivaji dosud jen chlapci, by nemohl zpivat i nekdo jiny. Ledaze by byla vydana takova stanova. Pak se muzeme bavit o tom, jestli je takova stanova legitimni.

0/−1
17.8.2019 12:16

Z22b40y94š17e38k 70H27l82i72n56k32a 3941953600113

Pokud je ten sbor chlapeckým již několik století, není třeba vůbec nic vyhlašovat, protože se to po generace prostě ví.

+4/0
17.8.2019 13:16

J81a55n 77Z11á96t50u40r78e92c82k27ý 9113413307202

Minulost nijak nepredurcuje budoucnost. Ze se neco delo v minulosti neznamena, ze se to nemuze zmenit. A ze se neco proste jen "vi", to je ponekud naivni predstava. Jak rikam, mozna je psane ci nepsane pravidlo, kdo muze v souboru zpivat a pak se muzeme bavit, jestli je to diskriminacni. Ale jen proto, ze neco nejak je nebo bylo, neni logicky duvod tvrdit, ze to tak i musi byt. Je zasadni rozdil mezi "je" a "ma byt".

0/−1
17.8.2019 14:23

M59i29c90h81a55e60l93a 27S39p45á13l92e53n47k74o91v92á 8524413474966

Díky lidem jako vy je možné vyhrát soudní spor s Mc Donaldem, který na kelímku s kávou neuvedl, že nápoj uvnitř je horký anobo s výrobcem mikrovlnek, který nevaroval spotřebitele, že není možné v mikrovlnce sušit kočku. Dovádíte věci ad absurdum, potřebujete na všechno šablonu, reguli, úpravu, přesnou specifikaci, pokud není něco někde explicitně vyjádřeno, jste schopen zpochybnit v podstatě cokoli. Nestačí název chlapecký sbor, prostě potřebujete další upřesnění proč smějí v chlapeckém sboru zpívat pouze chlapci. To je absurdní.

+10/0
17.8.2019 14:55

J63i37t28k57a 81G60o12t34t20e69r85o62v62á 4951123149231

R^

+1/0
17.8.2019 15:14

Z14b50y86š37e48k 64H93l57i86n41k27a 3901343580103

Skutečnost, že chlapecký sbor nevezme děvče, NENÍ diskriminační. Zato dát chlapecký sbor k soudu za to, že nevzal mou dceru, je hodně těžká a závažná šikana.

+6/0
17.8.2019 17:07
Foto

P81a22v95e91l 72D34v72o98ř90á92k 5289755274400

Připomněl jste mi jeden ze vtipů ze soutěže O zlatou mříž.

Stěžuje si účastník konkurzu na hlasatele rozhlasu: "Tttak ssi ppředstav, žže mmmě nevzali!" - " A proč?" - "Pprotože nnnejem vve sstraně!";-D;-D;-D

+4/0
17.8.2019 12:03
Foto

Z89d50e71n86ě78k 47B89á59r68t24a 6712331987941

Bojovník proti vlastenectví? Na to jste přišel jak? Dnešní "vlastecnci" jsou jen trapnou karikaturou ve které převažuje nacionalismus.Proti těmto lidem se vymezuji,Vy jste můj poslední blog asi nečetl nebo nepochopil....

0/−1
17.8.2019 12:55

P29e83t42r 85B21u84r79i49a98n 4201416874418

Tento rozsudek jistě uklidní pana Nožičku a ostatní bijce proti "neomarxismu" a zachránce normálního světa...

Zdroj: https://zdenekbarta.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=724613

Naopak. Děs dnešní rakoviny zvané neomarxismus je v tom, že se takovou idiocií musí zabývat až soud, a že místo toho aby tuhle neobolševickou zhovadilost smetl ze stolu alibisticky rozhodne, že to není kvůli pohlaví, ale kvůli barvě hlasu!

Normální soud ve společnosti normálně myslících lidí by rodiče oné dívčiny poslal do paďous už na vrátnici budovy s tím, že když nerozeznají rozdíl mezi dívčím a chlapeckým sborem, ať se doma v posteli oba prohlédnou nazí.

Tohle zdůvodnění rozhodnutí nemůže nikoho uklidnit. Leda toho, kdo se opravdu nikdy sám neprohlížel nahý.

+25/0
17.8.2019 8:07
Foto

P51a95v44e30l 88D76v27o95ř89á54k 5139545204200

Vzpomeňte na jistou akci u nás, kdy jakýsi ultrafeministický spolek (nepohledných) ženštin se zasadil o to, že byla ukončena výstava uměleckých aktů. Kde byla chyba? Inu, u organizátorů výstavy. Zbaběle sklapli kufry a bylo.

V případě chlapeckého sboru jde o pomatené rodiče oné dívenky. A když někdo podá žalobu, byť je sebeabsurdnější, co s tím? V demokratickém systému nezbývá, než vyhovět a vynést verdikt.

Soud to spláchl cestou nejmenšího odporu. Jen udělal jednu chybu: neposlal rodiče na důkladné psychiatrické vyšetření. ;-D

+6/0
17.8.2019 10:41

J31a53n 81P29a48v35l77í78k 2167592425641

Soud to udělal rovněž věcně správně. Existují dětské sbory, v nichž zpívají dívky i chlapci, kteří mají v chlapeckém věku před mutováním zpravidla rozsah ženských hlasů (soprán, alt) stejně jako dívky. Výjimečnost chlapeckých sborů tkví právě v té barvě hlasů. Takže verdikt je naprosto v pořádku a nezakládá příčinu k dalším nesmyslným diskusím o rovnosti pohlaví.

+2/0
17.8.2019 12:05

P41e59t50r 50B61u54r90i16a47n 4631336934818

Nezáleží kdo jaký má hlas, ale záleží na právu si moci založit výhradně chlapecký sbor. Chlapec vykazuje jiné anatomické znaky než dívka a to je to rozhraní. Tečka.

+5/0
17.8.2019 17:24

J56a81n 98P39a39v38l41í10k 2747582955271

To je omyl. Záleží na tom, jaký má kdo hlas, proto existují chlapecké sbory, které mají specifický zvuk. O právu založit chlapecký sbor nebyl spor, ten sbor byl již dávno založený. Navíc se domnívám, že soud na rozdíl od nás měl k dispozici přesné znění žaloby, takže adekvátně na to reagoval.

+1/0
17.8.2019 19:49

M89i92c62h62a72e88l84a 87S34p44á67l55e48n91k58o63v14á 8714673294866

Není to omyl. Můžete si založit zájmovou skupinu, která kromě předmětného zájmu může mít další omezení, například věkovou hranici - angličtina pro seniory (nebo pro předškolní děti). Omezení může být na základě pohlaví - ženský (nebo mužský) bootcamp. Kousek od mého domu je fitness pouze pro ženy (je celkem pravděpodobné, že v opačném případě by se našla nějaká feministická kosočtverec a ryze mužskou posilovnu by popotahovala u soudu). Můžou to být taneční tělesa, pěvecké sbory, divadelní soubory... prostě cokoli. Není na tom nic špatného ani diskriminačního.

Zdůvodnění rozhodnutí je alibistické a zbaběle ustupuje všem křiklounům a "bojovníkům" za rovnoprávnost ve smyslu vlk se nažral a koza zůstala celá.

+2/0
18.8.2019 3:14

J46a90n 53P78a49v76l30í10k 2637662115531

Milá paní, chlapecký sbor je hudební těleso, přičemž každé hudební těleso je složeno určitým uspořádáním hudebních nástrojů. Smyčcový kvartet je složen ze čtyř smyčcových nástrojů, pokud nějaký skladatel k tomu přidá pátý nástroj, není to už kvartet, ale kvintet. Rozhodující je u hudebního tělesa nástroj, přičemž u hudebního sboru, který je rovněž hudební těleso, jsou tím nástrojem lidské hlasy, a to mužské, ženské, chlapecké a dívčí. Tam nejde primárně o to, zda člen sboru má pindíka nebo naopak, ale o charakteristické zabarvení a rozsah hlasů. Poslechněte si např. sbory barokního skladatele Heinricha Schütze v podání chlapeckého sboru a pochopíte to. Kritika soudního rozhodnutí jako alibistického atd. je nesmyslná a zavádějící.

0/0
18.8.2019 5:54

P32e71t61r 37B52u74r73i47a16n 4571226244528

Pořád alibisticky motáte technicko profesionální kritéria souboru, což je věcí jeho vedoucího, s kritérií pro účast, což je v dikci jeho zakladatele. Až budete rozlišovat mezi pojmy oběd a rýže, bude s vámi možná diskuze.

Mimochodem, tohle se učí rozlišovat už děti ve druhé třídě, jsou to pojmenování nadřazená, podřazená a specifická.

0/0
18.8.2019 8:28

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz