Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^

Z Pepy Nose je mi už strašně dlouho smutno... Od začátku, odkdy jsem zaslechl něco z jeho zpívání, mi připadal divný (nemyslím však nenormální, prostě měl divné chování a divné písně) Kdysi v roce 1980 jsem slyšel od něj píseň v níž zesměšňoval - jak jinak než zvláštní, pokřivenou oklikou - polskou Solidaritu a Lecha Walesu. Už tehdy se mi něco nezdálo. A ono se to potom stále více potvrzovalo...

3 1
možnosti
VR

Tento příspěvek není můj názor, ale je to pouze citát ze Zpráv Pepy Nose!

Toho Pepy Nose, kterého tady mnozí, jako např. bloger Petřík obhajují a jeho názory označují za rozumné! Proto proti odstranění protestuji!

5 0
možnosti
VR

Pro objasnění: Do svého příspěvku jsem vložil citát ze Zpráv Pepy Nose a administrátorem byl tento příspěvek označen jako nevhodný a smazán!

Milí administrátoři, pokud se vám vložený text zdá nevhodný, pak byste logicky měli smazat všechny příspěvky, které tu v diskuzi obhajují Pepu Nose!!!

7 0
možnosti
JL

Pepa Nos z akce D.O.S.T. aneb těžký život dobrodruha.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

:-)R^Bývalý spolupracovník StB Pepa Nos, který nikdy nebyl, přestože to sám, o sobě rád tvrdí, žádným bojovníkem proti komunismu, se projevuje jako dlouhodobě psychicky nemocný člověk.

6 2
možnosti
JN

Byl jsem kdysi na koncertu pana Nose. Jeho zpěv se mi nelíbil a texty mi připadaly poněkud jednoduché. Vícekrát jsem to neriskoval.

o tom, že je spolupracovníkem StB se tenkrát cosi říkalo, ale netroufám si soudit. To se říkalo a říká o spoustě lidí.

2 0
možnosti

Pepa Nos se nebál

vystupovat proti starému režimu a nebojí se ani dnes vystupovat proti demonstracím organizovaným neziskovkami, za kterými stojí politici KDU-ČSL, ODS, TOP 09, STAN, včetně Pirátů a za které mluví i někteří neúspěšní politici.

Máváním cedulemi "Demisi," se nic nezmění!!

Pepa NOS podporuje SPD Tomia Okamury, která prosazuje odvolávání politiků pomocí referenda kdykoliv i mimo voleb.

Podpořte SPD Tomia Okamury na zavedení prvků přímé demokracie do zastupitelského systému!!

Nemusíte pak zbytečně a naivně mávat cedulemi "Demisi!"!!

6 7
možnosti
Foto

Pepa Nos, pane Čumpelíku, bojoval proti bývalému režimu pouze svým extravagantním chováním a podvody, za které byl stíhán, stejně jako za příživnictví. Byl také prohlášen za nesvéprávného a je evidovaným spolupracovníkem StB.

Tyto skutečnosti sami o sobě vysvětlují i jeho současné aktivity.

10 1
možnosti
Foto

Z jeho příspěvků (Pepy Nose) je jasné, že jde o nemocného člověka, takže takovému bych nepřikládal nějaký větší význam.

7 7
možnosti
Foto

Ovšem i takto nemocní lidé mají politické ambice a snaží se ovlivnit veřejné mínění...

6 2
možnosti
MM

Souhlas s článkem a karma R^

5 0
možnosti
ND

Díky vám jsem objevila Pepu Nose. Kdysi učil skvěle francouzštinu.

3 0
možnosti
Foto

Ano, také kdysi skvěle zpíval a básnil. Ale to už je dávno

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.