Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Vidím, že vás ta hladovka úplně uhranula.

4 2
možnosti
BK

Díky za reklamu, pane BártoR^:-). Za hladovku a svou činnost kolem kauzy DR se v žádném případě nestydím. Stud by měli především cítit ti, co tehdy v centru Prahy řvali a "popravovali". Byla jsem tehdy hned z kraje - v tom řevu zmanipulovaných lidí. Byla jsem tam tehdy sama a viděla, co umí dav. Když se o několik dní vyvrátily určité lži, které mediální scéna záměrně šířila a dav díky neověřeným informacím "věšel", tak právě v té chvíli jsem si uvědomila, kdo by se tu měl především stydět: vy a vám podobní, pane Bárto.

Je mi líto, že tento vás jistě největší hrdinský počin za život - tedy blog o mé maličkosti, vám musím trošku shodit, protože třeba to vaše "originální" šíření Rathovy veřejné korespondence směrem ke mně a naopak - už tady také proběhlo, takže - nic nového.

Víte, moje babička vždycky říkala: furt lepší, když se o člověku mluví......, až se přestane, bude to blbý:-). Takže dík a hezký víkend, pane Bárto;-).

4 4
možnosti
BK

PS. Buďte opatrný, pane Bárto: ten, kdo odsuzuje někoho za to, že je ochoten někomu ve vlastním nasazení vyjádřit podporu a solidaritu ve chvíli, kdy je bez jakéhokoliv soudu vláčen stokou a hanoben -a presumpce neviny skomírá v samotných základech....., tak potom takový "soudce-popravčí" v jedné osobě může jednoho dne na vlastní kůži zažít totéž, co ona "popravovaná" osoba. V životě se vše vrací jako bumerang, pane Bárto.

Potom byste třeba jednou byl rád, kdyby se kolem vás mihla třeba taková nějaká "nebezpečná" Krusic, která by se to vaše neštěstí snažila alespoň v možnosti jedince zmírnit.

3 4
možnosti
JL

V tomto případě se jedná o revoluční romantismus. Který má zakrýt mučení a potoky krve. Mimochodem v rámci plurality názorů, postrádám rozumně píšícího levicového blogera.

Poslední, z kterým se dalo diskutovat, byl pan Janota. A zbytek, škoda mluvit.

2 0
možnosti
DR

Nyní už jste pane Bárta díky podobným výtvorům klesl na úplné dno. Rv

3 4
možnosti
MV

Pí Krusic je zkrátka... specifická.

4 0
možnosti
JN

Takových je ovšem víc...

2 0
možnosti
VS

Už jsem to dříve konstatoval - pí.Krusic je z toho typu žen, které píší zamilované dopisy zločincům do vězení.

3 0
možnosti
JR

J20a23n 34R71á76ž

7. 6. 2019 13:02

Napsat dehonestující blog o jiném blogerovi, který nechává pod svými blogy diskuzi, kde se může jak k osobě blogera, tak i k tématu článku každý vyjádřit, může jen člověk se zvráceným smyslem pro morálku. Že Vám člověče není hanba RvRvRv

8 1
možnosti
Foto

Dehonestující...? Mám za to,že někdo kdo držel za Ratha hladovku nebo obdivuje Guevaru dehonestuje sám sebe.

1 0
možnosti
AN

Já to nečetl, ale, když se to tak vezme, aspoň vám řekne co si myslí. Ostatní je omáčka, ale o tom je blog, že :-)

1 0
možnosti
Foto

Jistě,to tu děláme každý. Já si zase myslím,že k názoru někoho kdo držel za Ratha hladovku bych přistupoval dost opatrně....

4 0
možnosti
MB

Jó jo, lidské tělo je zajímavé - dámské zejména! Už jsem psal i o Hlavě - rozumu a nohou. (O uniknuvšim blogerovi, z Andejovy lopaty). Standa mne spolehlivě ominusoval - Na hlavu je dobrá Ušanka, volí přece nohama! Beatku mám rád. Věnuje se romantiuce - hudbě a sběrem. Nesbírá sice houby - či rostliny léčivé, sbírá ty padlé, nahnilé plody. Zřejmě pak z toho jakási Kaše - haše, která jako láska, prochází žaludkem. Snažím se využívat hlavu svou a nejím to! No, i jiné části těla mého jsou k užitku, kupříkladu Výtrusnice. Pak jednoduše říkám, že ty, které Oroduje - Mám u zádele ! ... (Stando, no) ... :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.