Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No další Pravdolaskovec se proste prorekl,nic vic,nic min.Ovsem mam dotaz na darebáky ve snemovne ci spise v bordelu,proc nemohu mit beztestne obrazy run které jsou tady staleti a Pravdolaskari,Hitlerovi pohrobci mají pristup a hlavne se svyma nacionalistickyma ideologiemi otevrene dveře všude.

0 0
možnosti

Luxusni clanek! Karma jako Brno (a to jsem prazak) ;-)

0 0
možnosti

No jo, sousedka mi včera říkala, že už není cítit smrad chcánek. Prý šla kolem ubytovny a hrály si tam samé milé, čisté děti, které na ní nehulákaly sprosťárny, ale dokonce jí pozdravily.

Tak jsem se tam šla podívat, ale až k ubytovně jsem nedošla, stačilo přejít chodbu u nás, všude tma, žárovky opět rozkradené, venku lítaly cikánské děti a jejich slovník se nezměnil.

Co s lidmi jako jsem já? Na každého cenzura nepůsobí, kupodivu věci vnímám pořád stejně, je třeba mi zavřít ústa pokutou. Jestli to nepomůže, tak vyšší pokutou a jestli se odvážím dál remcat, tak zavřít!

1 0
možnosti
Foto

Ale ta cenzura ještě nebyla zavedená, bylo to pouze hypotetické:)) Můžete se uklikat? Žádné zprávy?? A co třeba ty zprávy o sociálním bydlení (myslím, že tu byly minimálně dvě za poslední týden) + právě ten rozhovor s paní Šabatovou?? Já už diskuze a články zdaleka tak nesleduju, rozhodně se nemůžu rozklikat, tan idnes nahlédnu tak 3krát za den, přesto jsem tu za týden objevila tři články. Je to odpovídající a stačí to.Každý se pod tím měl možnost vyjádřit.

0 0
možnosti

Krásně napsáno, máte ode mě karmu. Zkusím doporučit mému otci, aby ve svém věku přestal mluvit o tom, že je těžké najít práci a jeho problém též zmizí :-)

0 0
možnosti

Paní Šabatová se asi vrací do ranného dětství.

Některé hodně malé děti, když si začínají hrát na schovku, řeší to tak, že si zakryjou oči a podle logiky - já nevidím tebe = ty nevidíš mě - jsou schované.

1 0
možnosti

ano, vrací se do svého dětství .ale poněkud jinak. Do svého dětství, kdy její otec - vysoký funcuinář KSČ a člověk, který v r. 1948 osobně vyhazoval "nevhodné" studenty z VŠ - řešil problémy v této republice úplně stejně - zákazem o nich mluvit. A kdo neposlechl - skončil v lágru. MOžná že paní Šabatová má v rukávu shcované i tohle řešení Rv

6 0
možnosti

Cenzura a Šabatová / popřípadě P.Uhl /  dokáží nemožné :

Všechny problémy ihned zmizí !

Copperfield může tiše závidět ;-D

8 0
možnosti

Nehledě na to, že taková ta správná tlustá cikánka vás ke slovu ani nepustí :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.