Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

WetSinglet

7. 9. 2012 22:23
taky mam veselou prihodu

jezdim vlakem ted uz asi pul roku (pred tim minimalne) jednou tydne cca 100km vzdalenost v patek tam a v nedeli zpatky, pouzivam sporotiket....tuhle jsem tytez jizdenky kupovala dopredu pro synka a dovedela jsem se, ze je sporotiket nove zpoplatneny 40,- a ze se uz vlastne nevyplati....tak jsem koupila jizdenky za plnou cenu.....jeste tyz den jsem si to overovala v praze....a dovedela jsem se, ze poplatek 40,- je pozadovan v pripade, ze si jizdenku koupite v eshopu a jdete si ji na nadrazi vyzvednout (protoze treba nemate tiskarnu)...a tak jsem si rikala, to ale byla Inteligentni pokladni...a ja se s ni nechtele hadat, ze v patek jsem si sporotiket koupila na nedeli bez problemu(((..

0 0
možnosti
PS

WetSinglet

7. 9. 2012 22:26
Re: taky mam veselou prihodu

pak jsem si vyrizovala inkartu....ale dali mi na ni spatne datum platnosti...sla jsem to reklamovat, ve spechu, pred prvni cestou...uznali a opravili na docasnem dokladu, ze je to chyba pokladni...ale cely mesic jsem si nemohla koupit sporotiket s inkartou, protoze v systemu to nebylo opravene...a jedina moznost byla v pracovni dobe dojet na nadrazi a vyridit to tam osobne, po telefonu mi nikdo pomoct nemohl..tak jsem to nakonec vzdala....a rekla jsem si, ze mi tak aspon drahy vrati to, o co me obrala Inteligentni pani pokladni pri kupovani jizdenek pro synka....

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

3. 9. 2012 8:41
Někde Žaluda a spol na ty svoje milionové platy

brát musí. Může vás těšit, že jste jim přispěl do kasičky.

0 0
možnosti
RS

slevydr

3. 9. 2012 4:54
REGIOJET

nechci zas tak srovnávat, přeci jenom se jedná o soukromého dopravce, ale schválně kolik by vám vrátil např. Jančura za stejnou situaci jakou popisujete u ČD? Viz http://jizdenky.studentagency.cz/cs/vlak/prepravni-rad/SPP-RJ.pdf

článek IV, odst. 6 ;-D

3 0
možnosti
JI

Jirkoš

3. 9. 2012 7:23
Re: REGIOJET

No jo moloch ČD vrací a ještě si na něj stěžují.

0 0
možnosti
K

Komarek1

3. 9. 2012 0:42
znamy si koupil listek do kina...

take mu zazvonil telefon,a oni mu nedali nic....:-(,melo by se uzakonit aby vraceli vsechno a vzdy,kdyz si neco koupim a pak to vratim....

0 0
možnosti
L

laduk

2. 9. 2012 21:22
hm..

Já jsem si kupoval lístek na vzdálkenost cca 35 km a chtěl jsem zpáteční. Paní na pokladně mě upozornila, že zpáteční jízdenka mě vyjde dráž. Divný ale dobře. Bohužel v místě určení nemají pokladnu a zpátky jsem platil přirážku za jízdenku od průvodčího. Nebo je jiná cena z opačného směru. Příště jsem se rozhodl koupit si lístek tam a také lístek odtamtud zpět hned při nástupu. Paní na pokladně mě upozornila, že platnost lístku je 5 hodin. Napadlo mě, že oproti cestování za Rakouska došlo k jistému zhoršení ..

0 0
možnosti
HB

zeto

2. 9. 2012 21:26
Re: hm..

Co je to za blábol? Platnost lístku 5 hodin? Příplatek za pokud ve výchozí stanici není pokladna? Nesmysly!

11 0
možnosti
B

bigblackman

2. 9. 2012 21:16
nemam rad cd, stejne jako nemam rad zadny statni podnik

az budou cd vystaveny plne konkurencnimu prostredi, tak vam nevrati vubec nic. tak budte rad za svych 50 % a soupejte nohama.

0 0
možnosti
HB

zeto

2. 9. 2012 20:15
Hm...

Faktem je, že by ČD mohly být poněkud vstřícnější, co se vracení jízdného týče, nicméně nějaký storno poplatek (i když bez místenky asi zbytečný) mají v podstatě všude. Co mně vadí mnohem více je, že pokud si od června koupíte lístek přes net a nemáte kde ho vytisknout, tak za to, že vám ho vytisknou na pokladně chtějí ČD 40,- Kč. A to mi přijde hodně ujeté. Ještě bych chápal, kdyby to bylo Kč 5,-, dejme tomu, ale 40 je zlodějna. Ano, můžete si jej zdarma vytisknout v jízdenkovém automatu, ovšem těch je v celé ČR asi 8, případně ho můžete zobrazit na displeji počítače, nebo telefonu. Ovšem připravte se na kecy průvodčích, protože ti nejsou schopni pochopit nápis na jízdence "Jízdenka eTiket musí být vždy vytištěna  na formátu A4, vnitrostátní doklad může být zobrazen i na monitoru přenosného zařízení..." jako dvě varianty a stále stojí za tím, že musíte mít lístek vytištěný na A4. Leckdy jsou to boje, protože jejich tupost nezná mezí.

0 0
možnosti
HB

zeto

2. 9. 2012 20:16
Re: Hm...

Pokračování: Nejvtipnější na tom je, že pokud si necháte koupený lístek vytisknout v jízdenkovém automatu, má velikost cca 8x8 cm, ale doma si to musíte vytisknout na A4. Jaká je v tom logika, těžko říct. Zřejmě logika "jak naštvat zákazníka".

0 0
možnosti
K

KRtek.tm

2. 9. 2012 18:52
Vystoupení z přepravy

Toto samozřejmě možné je. Po ujetí asi 2/3 cesty s hodinovým zpožděním jsem usoudil, že dále s ČD pokračovat nebudu. K okénku jsem dorazil pouze s jízdenkou a účtem z terminálu platební karty. Jako důvod pro ukončení přepravy jsem uvedl "zpoždění vlaku" a získal jsem zpět neprojeté jízdné v plné výši. Zpožděnku jsem neměl, využil jsem jiného spoje, který jel o minutu později než ten zpožděný, protože byl volnější.

0 0
možnosti

mamina2

2. 9. 2012 18:43
Nechci nijak hájit dráhy

ale myslíte, že v autobuse mu Vám vrátili jízdné, kdybyste si po jedné zastávce cestu rozmyslel?

12 0
možnosti
VN

naroznej

2. 9. 2012 18:42
Vážený blogere,nějak Vám nerozumím

To , že jste nedostal plnou cenu zpět je přece normál. U jakéhokoliv dopravce. Nebo snad , když jdete do kina a odejdete po pěti minutách , vrátí Vám snad někdo něco ? To samé bazén. Koupíte si celodenní vstupenku a odejdete po půl hodině , vrátí Vám provozovatel bazénu něco ? Nebo si zakoupíte basu piv , vypijete jednu lahev a zbytek půjdete také vrátit s tím , že jste si to rozmyslel a že to nechcete ?

Nebo ještě jinak. Zaplatíte si lehkou děvu. Zaplatíte si komplet službu. Po orálu se již na nic nezmůžete. Také budete požadovat vrácení adekvátní náhrady ?

12 0
možnosti
MN

Ewerell64

2. 9. 2012 19:07
Re: Vážený blogere,nějak Vám nerozumím

S tím co píšete sice celkem souhlasím ale je to jak kdy. Např. já jsem párkrát v hobbymarketu koupil něco s blbým rozměrem nebo v nadbytečném počtu a nebyl problém aby mi vrátili peníze v plné výši. U služeb je to něco jiného, tam se těžko posuzuje co jste využil a co ne.

Jako perličku mám jeden dávný příklad ze zaměstnání. Tam jsme půjčovali pro účely prezentací tehdy astronomicky drahý dataprojektor a jednou jeden manažer (!) za mnou přišel zda bych ho jim nepůjčil za cenu jedné hodiny na celý den, protože přece ho máme tak jako tak zakoupený (cca 400.000) tak co jako že... Amortizace a cena náhradní výbojky ve vztahu k naběhaným "motohodinám" šly jaksi mimo jeho chápání. 8-o

No měl by nám to tady osvětlit nějaký ekonom jak se exaktně stanovuje cena za službu a její storno. Ale obávám se že funguje i metoda "vycucáním z prstu".

0 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.