Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kion121

18. 6. 2012 15:07
Potřebovali

bychom na severu ČR nějakého Dextera, pak by se možná věci hnuly k lepšímu!!

2 0
možnosti
K

kion121

18. 6. 2012 15:05
V této souvislosti, je nadmíru zajímavé

že média o uzavření respektive výsledku vyšetřování případu, ketrý tak rozbouřil veřejné mínění tak nějak ehm, ehm mlčí?;-(:-)8-o

3 0
možnosti
PH

modrénebe

18. 6. 2012 14:46
Já nežádám omluvy,

Já ŽÁDÁM POTRESTÁNÍ ZBÝVAJÍCÍCH CIKÁNŮ.

4 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXIV

18. 6. 2012 14:41
Já panu Gorolovi nepřeji spravedlnost

Já mu přeji, aby dostal poprávu to, co mu náleží za křivé obvinění. Spravedlnost nechávám pánubohu (nebo kdo tam nahoře vlastně je).

6 0
možnosti
MB

buxus

18. 6. 2012 14:50
Re: Já panu Gorolovi nepřeji spravedlnost

Myslím si, že by se z toho měla poučit média a nedávat místo lidem jako je pan Gorol, kteří plácají evidentní nesmysly. Vždyť tenhle člověk už dříve vykládal jak vlastně mačetový útok vyprovokovala servírka (která se mimochodem zachovala přesně tak jak požaduje zákon). Máme svobodu projevu a pan Gorol si může vykřikovat svá moudra třeba někde v parku. Média však musí mít aspoň určtou odpovědnost a rozum a neposkytovat celostátní pokrytí štvavým žvástům nějakého hlupáka. To pochopitelně platí i na opačnou stranu radikálního spektra.

6 0
možnosti
JS

Juraj 1

18. 6. 2012 14:20
Očekávám TICHO

hluboké ticho.

8 0
možnosti
K

kion121

18. 6. 2012 15:06
Re: Očekávám TICHO

mě to taky pěkně s..e;-€!!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.