Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Žel, Ukrajinu máme téměř za humny. Zákeřný útočník čeká právě jen na tu chvíli, kdy bude vyhlídnutá oběť oslabená. Tak jako to udělal při své agresi proti Ukrajině.

V našem případě jednoduše nesmíme být hloupě nepozorní a podcenit nebezpečí.

8 2
možnosti
Foto

Hmmm... Takový silní chlapi - a tolik se bojí... 8-o;-)

2 4
možnosti
MV

Hmm, tak chytrá ženská a placa takový nesmysly... (takový silní chlapi, nebo takoví silní chlapi?)

3 2
možnosti
Foto

Chtěla jsem napsat takový silný chlap - ale pak jsem to změnila, nechtěla jsem být vůči M. T. příliš osobní... Samozřejmě "silní chlapi", pane Valíčku... " ( Vy patříte určitě mezi ně).R^

2 2
možnosti
Foto

Všiml jste si, p. Marku Valíčku, že to u nemáme moře - ani Krym?:-/

3 2
možnosti
MV

Co myslíte? Všiml nebo mě máte za hlupáka a mluvíte se mnou jako s Vaším pravnoucetem? Jdete někam, pí Pantlikova, kde vašemu typu humoru zatleskaji. Mně je to líto, že tak stará ženska pokládá dospělýmu chlapovi tak hloupý otázky.

8 5
možnosti
Foto

Vidím, že na vás, p. Valíčku, zabírá. Mám z vás radost. ;-)R^

1 1
možnosti
Foto

A už si, p. Valíčku, také nějaké to vnoučátko pořiďte, je načase, roky na to máte. (Abrahámoviny?).;-D

0 1
možnosti
Foto

Pardon, Marku, mělo být plus ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.