Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevyhověla, máte stále nějaké poznámky vůči mne.

A stran osvěžení blogu - v každém cirkuse je nutné, aby v hluchých pauzách vystoupil šašek. Takové osvěžení......a jsem rád, že se vám to líbí.

4 3
možnosti
Foto

Jste opravdu na úrovni, pane Vodvářko... To se cení... ;-)R^ Ach jo, je vidět, že jsem opravdu šlápla do vosího hnízda. Naštěstí netrpím alergií na vosí, nebo nedejbože na sršní bodnutí... Klidný den, vážený pane. Vodvářko. ;-)

3 4
možnosti
Foto

Předpokládám, že vaše intelektová výbava stačí na poznání, že pokud do mne nebudete rýt, nechám vás bez jakýchkoliv poznámek a to na rozdíl od mnoha jiných, kteří vám vaši mentální výbavu dávají pěkně sežrat.

Takže - příště míjet, nekomentovat a nebudete muset psát podobné mravní naučení.

3 3
možnosti
Foto

Díky za potvrzení mého názoru na vás... Bacha, nejsem díkybohu vaše pacientka, pane doktore...R^

3 2
možnosti
Foto

Paní Mirko, pan doktor asi dráždí tím, že se vůbec, jako lékař, hloupých diskuzí účastní.

1 1
možnosti
Foto

Potěšení je mé straně, osobo.

1 1
možnosti
Foto

Asi si myslí, že je jediný V vystudovaný člověk na světě a to mu dává právo jinými lidmi pohrdat. Rv

0 1
možnosti
MV

Paní s knihou to tak holt má...

3 1
možnosti
Foto

Udělala jsem vám, p. Valíčku, pomyšlení, profilovou fotku s časopisem jsem nahradila jinou. Doufám, že jste to ocenil. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ta vaše jediná, myslíte? Bojovat z každou cenu, ale ;-O h....u? Tak do toho, hoši...

1 2
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.