Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, velmi dobrý rozbor, ovšem ne až tak dobrý, aby mohl jít na titulku, protože tam je skvělý rozbor nedělní debaty z pera pana Beránka.;-D;-D;-D

Já jsem přesvědčená, že i kdyby všichni nerozhodnutí voliči dali hlas Babišovi, tak by mu to stejně nestačilo. A také si myslím, že jeho tým už se modlí, aby už byl konec. Vždyť jsou to také jenom lidi.;-):-)

0 0
možnosti

Já jsem nerozhodnutý volič a skutečně mě nepřesvědčil ani jeden. Pořád nevím, jestli mám zůstat doma, nebo jít a hodit prázdnou obálku.

2 0
možnosti

A proč byste házel prázdnou obálku, když to vyjde stejně, jako zůstat doma ?

4 0
možnosti
Foto

Kdyby měl vyhrát Babiš, dostali bychom jen to, co bychom si zasloužili. Až na voliče Petra Pavla, kteří chápou to obrovské zlo ze Slovenska.

10 4
možnosti

V obou případech dostaneme to, co si zasloužíme. A není to bohužel nic dobrého....

1 1
možnosti
Foto

Přesně jste to rozebral, posílám karmu:-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.