Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Hlavně pro mého kamaráda Libora-

Silvestra 1978 jsem tradičně trávil na chajdě. Otec skutečně souhlasil. Nač bude zápolit se sněhem, ani televizi tam nemá! Rozjařen mládím a alkoholem - zima mi nebyla. Hle, při venkovní úlevě úkaz. Proč na zem, už dopadají krystalky ledu...?

Bylo to krásné. Vše plánovitě řízeno. Tak se to komunistům neplánovitě rozpadlo. Od uhelných prázdnin, přes regulace energií a výpadků proudu. Pravda, ještě jsme si museli 11 let počkat.Teprve poté přišel Ježíšek !...:-)

0 0
možnosti
LH

Jojo a komunisti řekli je Vám zima vezměte si svetr - já si to pamatuji moc dobře:-P

0 0
možnosti

Nás sousedé nad námi vytopili už dvakrát.:-)

1 0
možnosti
MB

Klid, potvrdil jste si platnost Newtonova zákona - o Gravitaci. Vše padá shora dolů, platí i o vodě.Zažil každý- tuží to sousedské vztahy. I ti úplně nahoře se druží. Zase se střechou, zejména při neodtékající rýně ...(Mj., při oblevě to platí, zejména nyní). Prostě, před Izákem úniku není! :-)

1 0
možnosti
LH

To bude krásný vánoční dárek.... otevřeme si kohoutky topení;-D nebo zavřeme, to se na ty Vánoce obzvlašt těsím..... to jsem ještě nezažil za celý svůj dlouhý věk;-D

3 0
možnosti
JB

J40i41r66i 72B40o15r

22. 12. 2022 11:14

Buď máte krátký věk nebo krátkou paměť. Já si pamatuji téměř každoroční "uhelné prázdniny" a uhlí na příděl. Existovalo mnoho "energetických stupňů" pro podniky a regulace teploty ve školách a veřejných budovách. Bralo se to jako fakt a nikdo se kvůli tomu nevěšel. Zřejmě vás poslední leta rozmazlily.Rv

4 0
možnosti
JT

Jsem se lekl, co to těm lidem přejete? Napadl mě vytopený pokoj vodou od sousedů nahoře, když jim třeba praskne hadička (u pračky, v koupelně či kuchyni). To často řeším, a tak bych sousedům přál ne vytopený, ale vyhřátý pokoj. Jinak současné oteplení a tím nižší spotřebu plynu vítám stejně jako Vy.:-). A příjemné svátky přeji samozřejmě také.

1 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.