Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J31i31r84i 74T30i58c60h39y

18. 1. 2022 17:03

Tento jedovaty prispevek tvrdi, ze Djokovic mel drzost prijet na Australian Open. On byl pozvan. Dostal vyjimku - vyjimky vzdy existuji. S tim "bezcennym papirem" nebyl na hranici zastaven a vyhosten, byl vpusten. Soudce potvrdil platnost jeho viza. Pak se ovsem rozjela byrokraticka masinerie, davova nenavist a politicka situace, ktere zvitezily nad zdravym rozumem.

0 0
možnosti

P50a22v34e72l 35S84i33t76a88ř

18. 1. 2022 15:53

Stačí se podívat na stream "Jak nás vidí cizinci", natáčený v Austrálii. K dispozici tuším na novinky.cz. Po shlédnutí několika málo dílů zjistíte, že se vám nutně vkrádá do hlavy myšlenka, že Australani jsou největší vemena pod sluncem a jejich bohorovná víra, že jsou nejlepší na světe úplně ve všem dostává povážlivé trhliny. S vědomím toho Djokovičovi fandím, byť sám jsem očkován, ale nikomu bych to necpal, i díky mým zkušenostem.

0 0
možnosti

Tak jsem si přečetl kus odkazu pod blogem, nevím, vypadá to spíš na administrativní bordel / neschopnost Australanů. Zkopírováno včetně pravopisných chyb (interpunkce, shoda podmětu s přísudkem, myslel jsem, že negramoti jsou jen na idnes, ale očividně i v ČRo):

Víza, na která Djokovič přicestoval totiž zdravotní výjimku neumožňují. Úřady mu tak víza zrušili, poslali ho do detenčního hotelu v Melbourne a hrozí mu vyhoštěním.

Proč mu nějaké vízum vystavili? To jsou nesvéprávní, že si nechají do AUS někoho přiletět a pak ho vrací, když by bylo lze jej odfiltrovat předem? Musím říct, že mne to nepřekvapuje, když jsem tam v restauraci reklamoval jednu položku na účtu, byla to kovbojka na tři čtvrtě hodiny.

0 0
možnosti

In which language please?

0 0
možnosti

Čecháčci nejsou od toho, aby diktovali Australanům koho smí či nesmí pustit na svoje území. Moje země, moje pravidla, platí obecně.

1 0
možnosti

Cechacci kdyz zacla pandemie mne taky 4 mesice nepustilo domu. A nedelal jsem kolem toho zadne divadlo. Respektoval jsem to uzavreni hranic.

0 0
možnosti

Je svrchovaným právem Austrálie, koho pustí nebo nepustí na své území.

1 0
možnosti

Chvílema jsem si říkal,jestli mu není trapně. Z ostudy by mohl vypletat tenisový rakety...

8 1
možnosti

Pane Barto, mne je ucast Djokovice v Melbourne volna, ale vas blog je neuveritelne tendencni.

Takze: Djokovic neprijel do Auastralie na "drzo", ale za zaklade VIZA, ktere mu vydala Australska vlada prostrednictvim Australskeho konzulatu. To neni pochybny papir ze statu Victoria nebo tenisoveho svazu, to je VIZUM. Vizum muze vydat pouze konzulat te zeme a nebo ministerstvo zahranici te zeme, pokud by clovek byl zrovna v dane zemi. To nebyl Djokovice pripad, takze to byl konzulat. Konzulat mu na zaklade neceho, coz pracovnici usoudili, ze je dostatecne, to vizum vydal. Takze Djokovic mel od Australie vizum.

1. bez viza by ho nepustili do letadla

2. nemohli by mu ho pak zrusit, coz s velkou pompou udelali.

Maslo na hlave maji jednoznacne Australaci, pokud jsou tak uzasni, padni komu padni, tak mu nemeli vydavat vizum a delat pak nasledne sve trapnosti.

Uz jsem slysel prihlouple historky, ze mu vizum vydal stat Victoria. To nebylo u vas, ale u jednoho australaka, coz je o to vic s podivem. Na otazku, kde jsou konzulaty "zeme" Victoria mi neodpovedel. Ona na to take zadna odpoved neni.

Jinak je tam dost podstatna vec, proc je vecly pripad z hlediska Australie pochybny. Ministersky predseda Australie je extremne nepopularni a takhle si myslel, ze nahrabe par politickych bodu. Kdo vi, jestli ta nenavistna kampan v mediich proti Djokovicovi nebyla take zivena vladou Australie, aby to pak mohli "resit". Hezky den

5 3
možnosti
Foto

Přečtěte si odkaz pod vlivem.Tam je vše dobře popsáno i to jak získal vízum.

1 2
možnosti

Kodeš dnes v ČT uvedl, že toho turnaje se zúčastní dalších 18 tenistů, kteří dostali stejnou výjimku, jakou dostal Jokovič

1 2
možnosti
Foto

A kde to Kodeš zjistil, vy Jokoviči? Na http://www.antivaxer.com?;-D

5 1
možnosti

Dvě poznámky.

1. Austrálie je, pokud se bavíme o law enforcement, na opačném konci škály než Česko. V mnoha aspektech funguje na principech, které bychom my považovali za totalitní. Tím ovšem nemyslím totalitu komunistickou, ale totalitu feudálně - korporátní. Domácí populace je ovšem přesvědčena, že žije v demokracii "bez přívlastků".

Džoko byl vyexpedován v naprostém souladu s tamním výkladem pojmu zákon a právo a kdo má s Austrálií zkušenost, není ani trochu překvapen očekávaným výsledkem kauzy.

2.. Úroveň diskuze je díky zdejším Hurvínkům a Broukům Pytlíkům naprosto děsivá. Je mi líto, že se Váš blog stal terčem nájezdu zoufalců, kteří jen dokumentují tristní, téměř psychotickou úroveň veřejné diskuse v této společnosti - pokud to tak ještě lze nazývat. Společnost tvořená asociálními psychopaty vedoucími paralelní monolog se mění v populaci.

1 1
možnosti
Foto

Je to totalitní rozhodnutí, ať už se na to díváte z jaké chcete strany.

Mě to nepřekvapuje, protože takto se státy chovají.

2 3
možnosti

A42d36a56m 29M27a79l85ý

18. 1. 2022 7:52

pro vás je jakákoliv vláda totalitní

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS