Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neskutečný blábol. Ale máte na něj plné právo. Stačilo napsat: "Nemám rád Babiše a proto ho nebudu volit.".

4 2
možnosti

Nezlobte se na mne pane Bárta. ale tohle není argument, i když názorově patřím do další části důchodců, jak píšete. Já mám těch vnuků totiž požehnaně. Přeji vám pěkný den.

1 1
možnosti

Hm, skutečně za vše špatné v této společnosti mohou důchodci? Ono to tak z pohledu autora blogu vyznívá. Rakouský romanopisec Stefan Zweig by to okomentoval vlastní myšlenkou: „Každá osoba si vždycky vybírá nějakou jinou skupinu ubožáků, aby si na nich kolektivně vybíjela nahromaděnou zášť.“ Sorry, tak to vidím já, důchodce[>-].

5 0
možnosti
Foto

Část důchodců, skoro polovina volí Babiše. Proč? Uplácí je na dluh budoucích generací. Vůbec je to nezajímá. Další část důchodců ho zase nevolí. Ty budoucnost jejich dětí a vnuků zajímá a nedají se uplatit. Kam patříte Vy? V čem je problém? V tom, že někdo napíše pravdu o tom, že právě hlasy důchodců drží Babiše u moci?

1 3
možnosti
Foto

Karma, už jsem to v jedné diskusi psala, ale zopakuji to.

Bavila jsem se s jednou paní asi tak mého věku, takže důchodkyně, a ona povídá: "Víte, já nevolím Babiše kvůli sobě, ale kvůli vnoučatům. Aby se měly dobře." Nad tím zůstává rozum stát.

Vám samozřejmě karma. Jen si říkám, že by se od Babiše vlastně měla spousta voličů odklonit, když se z něj stává ten pravičák, ne?;-)

2 3
možnosti
Foto

ANO přináší naší zemi velikou naději. Příznivci ANO se tím zde ( ani nikde jinde) zatím nechlubí. Asi proto, že celá ta věc ještě není připravena pro uveřejnění a není ještě známo, zda bude nová metoda využitelná i v dalších medicínských oborech. Hodně mě to zajímá a nechtělo se mi na další informace čekat. Proto jsem před malou chvílí položil dotaz panu ministrovi Vojtěchovi (na Parlamentních listech). Schválení dotazu redakcí nějaký čas trvá, ale protože jde o novou dignostickou metodu, která by mohla zachránit včasnou diagnostikou mnoho životů, není důvod, proč by můj dotaz nebyl uveřejněn a zodpovězení. Pravda je však i to, že dotazy ke stejnému tématu , poněkud jinak formulované , jsem již položil pánům Havlíčkovi a Kasalovi a zatím si na odpověď neudělali čas.

0 0
možnosti

P96e37t66r 34K13r62á38l

8. 9. 2021 18:23

Jednoduchý volič Bárta

7 3
možnosti

Tak nějak mě to evokuje přísloví " psi štěkají a karavana táhne dál" :-)

4 0
možnosti

P13e95t85r 82K93r22a54u42s

8. 9. 2021 17:40

Z této diskuse plyne pouze jeden závěr. Je třeba vyměnit voliče v ČR. Tečka.

3 0
možnosti

Text se tak hemží nálepkami všemožných "bojovníků" za tento a tamto, že postrádá jakýkoli obsah. Autor zřejmě potřeboval především ulevit svým emocím.

6 1
možnosti

Jen houšť a větší kapky. Pokud by se mu povedlo pořádně vysát voliče levicových i národoveckých stran, tak nakonec sám spláče nad výdělkem, protože se do sněmovny nedostane nikdo, kdo by s ním šel do vlády. Já mu fandím. :-)

4 0
možnosti
Foto

Také doufám, že komunisty nakonec vysaje. Socani už to mají jisté a národovci se ještě porvou mezi sebou....

3 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.