Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Příznivci ANO podle Bárty výzvou k odstoupení von der Leyenové nerespektují výsledek svobodných voleb.

Ale já jsem nezaregistroval nějaké svobodné volby, ve kterých Von der L. byla .zvolena do funkce.

4 5
možnosti
Foto

Byla zvolena poslanci EU parlamentu a ti byli zvoleni ve svobodných volbách...pokud jste si žádných voleb nevšiml,tak je to Váš problém...

6 0
možnosti
Foto

Jak Bureš, tak i paní Leyenové si ani zbla nevážím. Nejlépe, kdyby se z politiky ztratili oba.

0 0
možnosti
Foto

Tak to by byla jistě nejlepší varianta...

1 0
možnosti

Babiš je proti "té" génius

3 5
možnosti

zalezi na tom, jaka mate o "geniu" predstavy a jake na takoveho mate pozadavky

1 1
možnosti
Foto

Babiš nějaké cizí zemi kecá do voleb? Ten bídák! ;-D

5 2
možnosti
Foto

Já něco takového tvrdím? Důvody k odstoupení politiků mohou být různé, to nechápete?

5 1
možnosti

Pane Bárto, já jsem idiot... ale proč Babiše zrovna vyzÍvat - já beru, že je zívání nakažlivé, ale to ho chcete takhle uspat?

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění na chybu, to si opravdu nepovedlo...

0 0
možnosti

Ale řeč byla pouze o pani L. a já bych nepožadoval odstoupení, jen je to faux pas, který se v D. příliš neodpouští.

A jak jsem se již ptal v předešlém blogu v naši diskusi, poraďte koho po AB, když chcete aby odešel a bude lépe....nechám si před volbami poradit...

2 2
možnosti
Foto

Bude líp? Tak já myslím, že Vám dobře je a zasloužil jste se o to sám a ne nějaký politik. A nejen já jsem na tom podobně.Máme dost politiků, kteří nemají tuny másla na hlavě a to by mi pro začátek stačilo...radit nikomu opravdu nebudu,sám ještě nevím koho volit.Výběr je opravdu velký;-)

5 0
možnosti
Foto

Přece nelze srovnávat EK s Agrofertem!;-D

8 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS