Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Já jsem ještě zažil léta, kdy jako žáčci nízkých ročníků ZŠ jsme stáli v řadě a jako na běžícím pásu jsme poté byli na stupínku před tabulí povinně očkováni.

Nedokáži odborně posoudit účinnost a výsledky, ale vím že řada spolužáků poté měla různé problémy a v lavicích pár dnů chyběli.

Já sám jsem očkován a přeočkováván kromě toho co popisuji a co jsem zažil v dětství pouze proti tetanu a klíšťové encefalitidě.

Když jsem se v rámci své pohyboval své profese pohyboval v prostředí mezi mnoha, a mnohdy i problematickými lidmi, tak jsem přestože zaměstnavatel jak bonus hradil očkování proti chřipce, toto zásadně odmítal. A na rozdíl od mnoha očkovaných kolegů jsem neměl chřipku v té době nikdy a prakticky si ani nepamatuji kdy jsem tuto nemoc prodělal naposledy.

Takže pane Bárto, pokud bude příslušná vakcína vyvinuta nechte se napíchnout. Ale já se ze zásady zařadím do skupiny, kterou tady tak vehementně odsuzujete. A myslím, že je na každém aby se podle své vůle a svědomí rozhodl a nějakých povinných akcí jsem zažil za svůj život dost, abych si na ně vytvořil svůj vlastní názor.

0 0
možnosti
ML

Tak zrovna u klíšťové encef. to je dobrovolné zcela správně, protože ta se nepřenáší z člověka na člověka, tudíž mne svým rozhodnutím nijak neohrožujete. U TBC, obrny apod. se stáváte nositelem, který mě ohrozit může i pokud jsem já sám očkován. U stávajícího viru bych se zatím také nechtěl očkovat, nikdo neví (nebo já se zatím nedozvěděl), jak je to s vytvořením vlastní imunity.

1 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.