Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, jo, minulý týden počet českých milionářů vzrostl o 83% :-) Chvílemi tady na idnesu tyhle podezřelý reklamy řádí jedna za druhou. Před chvílí jsem tu měl reklamu na Jihočeskou univerzitu v barvě rudé - to už fakt nevím, zda je fejk nebo špatný vkus inzerenta. Ale možná je to jen tím, že mám free verzi antiviru. Kdybych měl plnou, třeba by některá okna odfiltrovala ( to píšu, abych si to nerozházel s redakcí ;-) ).

0 0
možnosti
Foto

R^ Ba právě! ;-D Taky jsem z toho Jágra naprosto šokován. On zcela určitě jen prodal nějaké reklamce svoji tvářičku, aniž by se pak staral o to, jakým způsobem bude použita. Zlatí lidé, kteří jste ještě nezbohatli snadno a rychle, směle do toho! ;-D

1 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Tuto reklamu jsem viděl před nějakou dobou na slovenském webu s odkazem, že prý o tom Jaromír Jágr mluvil v nějakém televizním rozhovoru a redaktorka jej proto přerušila.

Tak nevím, kde je ohledně Jaromíra Jágra pravda.

3 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Bohužel ani netuším o co jde.Nic o tom nevím.

3 0
možnosti

Také jsem to z textu příliš nepochopil...

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS