Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na tuto firmu jsem cetla dost recenzi, oni to poslou ale jde to fakt z Ciny. Ja jsem mela na podzim kozenou bundu a ta sla dva mesice.

0 0
možnosti
ED

Podle mne trefa mimo mísu tentorkát... Tento eshop funguje už dlouho a i když samozřejmě nemohu mluvit za ostatní, mně vždy objednané zboží dorazilo. Pravda, někdy ještě o trochu později než bylo avizováno, ale vypadalo to že se to mohlo zdržet někde u celníků. Že dnes nabízí roušky? Ale to je snad logické, nebudou přece nabízet při epidemii třeba bagry, že.... A myslíte, že za 40 dní roušky už nebudou potřeba? No když myslíte...

1 0
možnosti
KC

Ta hlavní nechutnost je, že ústenku v cenně menší, než 2 koruny prodávají za korun 40.

1 0
možnosti
JJ

J90a95n 88J79í22c14h41a

22. 3. 2020 22:38

Tak nejdriv jsem myslel, ze se mluvi o Ceske poste, ktera ted prepravuje rousky zdarma (musi byt v pruhlednem obalu) a ze je ti duchodci nakupuji od "smejdu" prekupniku z ceska, kteri se pouze predzasobili a ted na tom ryzuji..

Ale ze to bude o obycejnem eshopu se zbozim s ciny??

1 0
možnosti

Ta Posta zdarma (a jeste nejake dalsi, nazev si pamatuju) neni skutecny eshop. Jsou to jen zprostredkovatele, kdy si u nich neco objednate a oni vam tu objednavku na vase jmeno a adresu udelaji (nejcasteji na wish.com).

3 0
možnosti
AK

Taky mám snima špatné skušenosti a že se nestydí otravovat jak jen to jde.Ale zakázku co jsem si objednal koncem ledna jsem doposud nedostal a to mi napsaly,že ji poslali 10.3. ,ale zapoměli zdělit který rok.Tak že nemám nic a ani peníze.Jsou to prostě šmejdi!!!

0 1
možnosti
ED

ono to přijde... často se to zadrhne někde na celním ale nakonec to dorazí, nebojte...

0 0
možnosti
VB

Zdravotní prostředky získané v rámci překotných nákupů by měly být testovány a jejich vzorky uchovávány pro pozdější zkoumání deklarované a skutečné účinnosti. To platí i o zdravotních pomůckách na českém trhu, inzerovaných třeba mezi zpravodajskými články na internetu (pokud se nejedná přímo o podvody typu „zaplať a nic nedostaneš“).

V každé krizové situaci se totiž objeví „vykukové“, kteří chtějí pořádně vydělat. Vojáci dostanou boty z papíru a granáty bez výbušniny, prodává se mouka nastavená sádrou, léky bez účinné látky atd.

https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=747875

2 0
možnosti
IP

Hlavně jsem zde nenašel to nejdůležitější a to, že Česká Pošta nedoručuje a nepřebírá ŽÁDNÉ zásilky z ČÍNY (i z dalších zemí), takže objednané roušky a respirátory NEDOSTANETE. Opravdu nechápu, proč je proto v současné době zobrazovaná reklama těchto šmejdů i na iDNES a dalších webech. Moc by mne zajímal diskutující, který má prý dodavatele z Číny se lhůtou 2-3 dny.

3 0
možnosti
AP

A fakt víte, že si to nechávají dodávat ČP? A můžete poslat odkaz, kde ČP říká, že nepřijímá zásilky z číny? Našel jsem jen, že nepřijímá zásilky do číny.

1 0
možnosti
SB

Dobrý článek. Dobré upozornění. Díky.

3 0
možnosti
JS

Možná senioři jsou zranitelnější skupina, ovšem v internetových objednávkách o tom silně pochybuji, ti, které znám já si s internetem moc netykají a rozhodně by si přes internet nic neobjednali, to za ně děláme my mladší. Myslím si, že ten váš blog neodpovídá realitě, ale tomu, co jste si vysnil.

Jinak většina má v rodině nebo v okolí někoho šikovného, kdo roušky ušil, my teda hned dvěR^V.

Tím nechci říci, že to šmejdi nezkouší, sám jsem na několik takových nabídek narazil a zřejmě se někdo i nechá napálit.

1 2
možnosti
VD

Tak největší šmejd nám za miliardu přivezl nefunkční bazmek, s ochranou na 2 hodiny proti smogu. Přitom kdyby vyhozenou miliardu dal Technické univerzitě v Liberci na rozšíření výroby nanovlaken, v řádu dnů by vyráběli přes milion kusů každý den.

10 5
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS