Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Tak to je hodně dobré :-)R^R^. V těch posledních odstavcích máte pravdu :-).

0 0
možnosti
MP

Oprava. Michal David je zpět v ČR......jinak..R^.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Dnes u nás v samoobsluze měli roušky všichni, kromě dvou: jeden kluk - ten měl totiž klasickou plynovou masku a pak jeden mladší stavební dělník, ten se neobtěžoval vůbec. Proti Kauflandu v pondělí večer výrazné zlepšení (tam to bylo tak půl na půl).

1 0
možnosti
Foto

Ano, oproti včerejšku se to zlepšilo...

0 0
možnosti
Foto

I92v96a64n 81M19a12r45e77k

18. 3. 2020 15:57

Moc by mě zajímalo, pokud by jsme se setkali, jestli byste mě oslovil "starý dědku"?

A nedělejte si starost, pokud jsem si všiml, je ignorování roušek záležitostí jiné generace.

1 0
možnosti
Foto

Pane Marku, Vy jste to zase nepochopil. Nadpis je zkrácená citace výzvy, kterou hned cituji celou. Nevyzývám Vás já, ale senior ve Vašem věku, ten si to jistě může dovolit a sám sebe tak nazývá...I já jsem v očích mladých už starý dědek, nedávno mě jeden asi desetiletý klučina pustil sednout. Smrad jeden drzej, nejradši bych mu jednu fláknul.:-)

0 1
možnosti
KV

o obcany, kteri se o sebe nedokazou postarat, by se mel starat stat, ne je nechat napospas osudu a pomoci obcanske spolecnosti, ostatne, kdyz musel z vlady odejit s ostudou ministr za TOP09, pred tim KSČ, p. Besser, protoze podnikal s usvedcenym a odsouzenym korupcnikem, a protoze Besser zatajil byt na Floride, tak ́se ho knizepan zastal, ZE ON VI Z VLASTNI ZKUSENOSTI, ZE TO U NAS BEZ KORUPCE V PODNIKANI NEJDE, to jen tak mimochodem, najdete si invesitagaitvni clanky novinaru, kteri resili jeho kausy, v jednom mem blogu pred nekolika lety jsou odkazy na clanky techto investiigativnich novinaru, ale knizepan je vzdelany, zadne vzdelani nema, je cestny , viz vyse a "dobre nas reprezentuje", KTE TOMOV MUJ, KTE TOMOV MUJ, byl by to proste dobry prezident, ale nebyl schopen dat hlas ani sam sobe

0 0
možnosti
ZZ

schwarzenberg správný čech?

4 1
možnosti
Foto

Ano.Má na to dokonce i rodokmen....

9 2
možnosti
MM

Hlásím, že já dědek, vlastně pradědek, roušku nosím, ale doma mě nikdo neudrží, není nad to si sám nakoupit a dodat si sebedůvěry.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
DH

D58a69v67i39d 88H34o43r52á44k

18. 3. 2020 14:17

A copak Vy, kdy jste se naposledy na sebe podíval do zrcadla?

Vždyť Vám, byť jste mladíkem plným sil by nějaké zakrytí papulky taky dosti esteticky prospělo.

3 1
možnosti
Foto

V zrcadle jsem viděl nějakého člověka v roušce. Ten "mladík" se Vám povedl, tak to má být - humorem si máme pomáhat....:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.