Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Moje generace pracovala,vytvářela hodnoty, které užívá i tato mladá generace (byty, metro, nemocnice, školy, obchody atd.), financovala generaci předchozí, která již nic vytvářet nemohla.

Starala se o generaci novou, dala jí vzdělání a nakonec se postarala i o její počet. Myslím si, že nejčastěji měla rodina děti 2.

Dnesni generaci je tedy zatěžko převzít tento kolotoč? Kolik mají dětí?

Moc některým vaším úvahám nerozumím, máte porozumění pro ty, kteří fňukají nebo jsou plní zloby proti těm, kteří je s láskou postavili do života. Dáváte příklad, že v Japonsku se o své staré nestíhají starat, proč asi? Honba za penězi...

5 0
možnosti
OU
ND

Pane Konráde, možná jsem to nenapsala dost jasně, pausalizovala jsem, což se mi nepovedlo a nemám to ráda, ale byla to odezva na vyjádření toho mladíka a k částečnému textu autora. Ano i moje děti mají děti a pracují a na důchodce nenadavaji, že jim ubírají z rozpočtu...

2 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.