Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Rv Něco tak trapného jsem už dlouho nečetl, pane Bicero. Je vidět, že postrádáte jakoukouli sebereflexi, jinak byste se totiž musel za svůj blog stydět!

Tu vaši zahořklost Vám teda nezávidím.;-O

3 0
možnosti
Foto

;-D tímhle pana Biceru věru moc nepotěšíte:))

0 0
možnosti
RP

Mě se líbí to Vaše ..fotbal už mě nezajímá....ale jak je na něm Zeman tak už jste schopný kvůli tomu napsat blog;-).

1 0
možnosti
Foto

Zeman má něco společného s fotbalem?Blog je i o fanoušcích a jsou i jiné sporty....

1 0
možnosti
Foto

Jak můžete vědět, komu pan prezident fandí. Vy mu budete nasazovat psí hlavu při každé příležitosti, když někam jde, je špatně, když se neúčastní, ještě hůř.

Vás bych nechtěla míti za souseda, nebo spolupracovníka. Vám nic neuteče a umíte vše co se kolem šustne, dobře kritizovat, to mají všichni kolem Vás určitě zajímavý život.

6 1
možnosti
DR

Tak nějak, sem zvědav z jakou smyšlenou fantasmagorií přijde zase příště.

0 0
možnosti
VK

Pane Bárto ,mám na Vás také jednu otázku.To Vám opravdu neustále dělá prasečí radost ipri takové banalitě ,jako je návštěva presidenta na fotbalovém utkání,kterou snad nikdo jiný nekomentoval ? To už je patologická úchylka že velice často takovým způsobem komentujete konání presidenta.Musíte mít hodně nešťastný život. Jo Vy a nějaká paní Jandová.

5 4
možnosti
Foto

Jistě byla to banalita,nejčtenější deník ji zařadil až na 25 stranu....tam také bezvýznamné figurky a události patří....;-)

1 2
možnosti
MM

Já bych účast Zemana na tom zápase neřešil. To, že to byl od něj projev kladného postoje k Číně, neznamená,že je Slávista, jen si hýčká své pročínské ego

To říkám já, starý dědek, který viděl Bicana hrát ve slávistickém dresu,

Zeman není slávista!

2 0
možnosti
JN

Já si dovolím dvě otázky na autora blogu:

1) Když v textu píšete o zbytečnosti či nepotřebnosti investic do fotbalového klubu: já samozřejmě souhlasím, že investice např. do zdravotnictví, do vědy, atd. by byla užitečnější. Ovšem zajímalo by mě, jestli jste někdy něco takového psal např. i v souvislosti s panem Křetínským a některými jinými majiteli fotbalových klubů. Ten totiž již řadu let sponzoruje hlavního konkurenta Slavie - pražskou Spartu, řekl bych, že do ní již nalil víc peněz než Číňané do Slavie, ovšem výsledky tomu moc neodpovídají...

2) Nevím, zda v Itálii také řeší někteří lidé tak usilovně jako u nás to, že jeden z jejich nejlepších klubů vlastní Číňané. Také nevím, zda italský prezident někdy chodí na zápasy Interu Milán. Ovšem zaregistroval jste, že např. taková Angela Merkelová (u níž předpokládám, že na rozdíl od Zemana patří k vámi oblíbeným politikům), chodí na zápasy německé fotbalové reprezentace, Bayernu Mnichov, atd., poměrně často?

7 0
možnosti
Foto

Tak odpověd na svou první otázku by jste našel v blgu,kde píši že vlastnictví klubu je věcí prestiže a většinou díra na peníze.Nikde jsem nezaznamenal,že Křetínský by vydával svou investici do Sparty za úspěšnou.Pokud jde o druhou otázku asi Vám uniklo to hlavní z blogu.Zeman šel na Slavii jen proto,že ji vlastní čínský investor.Proč šla na fotbal Merkelová?Jistě ne proto,že německou reprezentaci či Bayrn vlastní čínští investoři....Opravdu nevidíte ten rozdíl?;-)

8 1
možnosti
PK

Já jako kluk z Vinohrad taky zabloudil skrze Grébovku do Ďolíčku a kdo by nemiloval Tondu.

Ale no tak, dopřejte MZ přece pohled na v tuto chvíli nejlepší fotbal v ČR, bez ohledu na jejich sponzory.

Fotbal už mě více jak 30 let taky nezajímá,bo jsem fanda toho amerického, ve státech jsem se dostatečně nakazil.

Tak nezapomeňte na vhodný dárek pro pejsana, já už mám;-D;-D;-D

2 0
možnosti
MV

Měl bych ještě jeden dotaz:budou mít fotbalisti v satnach dost popelnicku???

4 5
možnosti
MV

Má snad pan Marek a pan Pěnkava něco proti tomu vyhovět našemu blahorodi?

2 1
možnosti
PN

P86e92t17r 75N94e89d16v35ě83d

29. 11. 2019 9:01

Už i fotbal slouží k plivnutí si do Zemana? Vy musíte děsně trpět. Ta nenávist k Zemanovi, to stydění se za něj, že? To musí být přímo bolestné.

Vám se pane autore nikdy nestalo, že Vám někdo něco slíbil, Vy jste v domnění solidnosti slibu ten slib prezentoval dál a slibovač slíbené nesplnil? Mě se to stává pořád. Zeman to nedodržení slibů také kritizuje, ale to asi neslyšíte. A kritika nesplněných slibů je hrbení se?

Vy, nebo Váš favorit by nejspíše vystupoval takto. " číňané nám slíbili investice, nevěřte jim, nic nebude" Nebo lépe, " nic nám neslibujte, my jako suverénní stát od vás nic nechceme" a nebo ještě lépe " koukejte sem navalit ty investice a jednotná čína je blbost, koukejte se chovat jako my, či američané. Co to tam u vás máte vůbec za režim, jak si to můžete dovolit"

To bude super, až bude nový prezident, který takhle utře číňany a odkloní nás od ruska, kam jsme taženi, že?

10 8
možnosti
Foto

Plivnutí...?To nemohu napsat,že slibované čínské investice se nekonají?Zeman je k smíchu už i čínským soudruhům.....

11 2
možnosti
JF

J53i52ř59í 51F27o70g93e65l

29. 11. 2019 8:56

Kam se však Zeman hrabe na Merkelovou.

Ta ho trumfla nejen v počtu návštěv Číny, ale hlavně tím, že lidská práva jsou sice důležitá, ale hlavně je třeba myslet na ekonomické zájmy Německa.

6 6
možnosti
Foto

Merkelová se ovšem nikde neponižuje a má výsledky.To je zásadní rozdíl....

10 5
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.