Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a32n 16J85u29r78n77í65č92e97k 7887690424374

Je to byznys pane, obchod s masem za státní dotace. Ochranu v případě skutečného týrání rodiči (pěstouny už samozřejmě ne) mají jako vedlejšák. Odměňováni jsou za obrat.

0/0
7.2.2015 15:23

J16a50n 80J73u60r92n94í78č18e38k 7807930674764

Něco si o fungování Barnevernrtu přečtěte taky z norských zdrojů, ať jste v obraze.

http://www.barnefjern.org

http://thirdseconds.org/her-blir-jenta-6-manipulert-av-en-psykolog/

0/0
7.2.2015 15:17

J16a98n 89J44u39r21n57í71č54e81k 7457350314464

Psycholožka ve 4-hodinovém výslechu vymohla po 6-leté dívce přiznání, že byla zneužita. 22-krát odmítla lhát, tak jí řekla, že dokud nepřizná zneužití, výslech neskončí.

Měla výsledky a byla vyznamenána.

0/0
7.2.2015 15:21
Foto

J87o68z43e70f 22N39o20v43a96k 4514618824

Máte střízlivý pohled na věc. Ovšem i kdyby Michalákové byly odebrány děti na základě toho, že je občas bila, tak pořád existuje v Norsku spousta dalších případů kdy byly děti odebrány z mnohem banálnějších důvodů a díky systému jakým Barnevernet funguje, je pro rodiče prakticky nemožné je získat zpět. Norské nevládní organizace na ten problém upozorňují už léta.

+1/0
24.1.2015 1:21

T10e55r26e79z29a 87H42a36j81k49o26v25a 5597912804280

Norske obcanstvi je uplne sumafuk. Proste, kdyz nekde zijete, tak podlehate tamnim zakonum. Nechapu, proc se tohle resi.

0/−1
23.1.2015 21:18
Foto

J44a84n90a 59M33a65j78o27v46á 4965262256163

Přiznám se, že to je jediné, co mi dost vadí - dle dostupných info jsou kluci občané ČR a protože nic neprovedli, jejich "zadržení" v Norsku se mi těžce nelíbí. Bez ohledu na viny či neviny rodičů mají v ČR další příbuzné. Stát by se měl starat o občany, kteří se v cizině (nikoliv vlastním přičiněním) ocitli v nouzi. To, že se tak neděje je dle mého soudu špatně.

+1/0
23.1.2015 22:53

S15i53d73n64e19y 32S25i45s72k42a 3287202712545

Fasisticke Norsko? No - nacisticke Norsko - nacionalni socialismus tam ma dlouholetou tradici z doby uz pred "okupaci" Nemeckem ... Jinak s valecnou dobou, kolaborantsvim, nekolika norskymi divizemi SS, apod. se Norsko moc nevyrovnalo dodnes.

+1/−1
23.1.2015 18:24

E17v50a 97H85a31s78n86í77k27o33v24á 1854831406194

Připadá mi jako drsný trest pro dítě přijít o rodiče jenom proto, že se neudrží a plácnou ho na veřejnosti. Ale Norové to třeba vidí jinak.

Je fakt, že imigranti by se měli připravit na zemi, kde chtějí žít. V USA se trestá močení na veřejnosti, u muslimů se musí matka připravit na to, že o své dítě přijde, když odejde od otce.

Máme zemi s (prozatím) rozumnými zákony, tak si toho važme.

0/0
23.1.2015 17:08

F74r75a24n76t26i58š34e80k 51K27u72b70á56s89e77k 7509608472449

Nemáte info. Pěstouni si v Norsku vydělávají až 35 000 měsíčně. Já si myslím, že je to slušná částka. A důkaz, že Norsko hodlá vždy převychovat děti jako nacisté: Michalákovic nesmějí mluvit česky, jsou rozděleni, matka je nesmí objímat, nesmí na ně mluvit hezky, nesmí jim prokazovat city.

+3/−2
23.1.2015 16:47

Z98d40e68n78ě91k 10B30á31r22t63a 5893431177478

35000 je na Norsko almužna.Pokud to trochu přepočítám,profesionální pěstouni jsou na tom v Česku lépe.Přirovnávat nějaký stát k nacistům už je trochu dost mimo...

+3/0
23.1.2015 17:09

S28i23d17n47e67y 54S80i46s92k17a 3177792282485

No zrovna u Noru to prirovnani k nacismu presne sedi - dostudujte si Norskou historii - 3 norske divize SS, nacismus popularni uz pred nemeckou okupaci, jejich zakony o rasove cistote platne do 70. let, nucene sterilizace, ucast na Nazi programu Lebensborn a mnoho dalsich veci ...

+1/−2
23.1.2015 18:26

A42n27t91o55n16í90n 39K88o52l62á59ř 7868825507852

Zkuste si najít další informace, zjistíte třeba že u nás se odebere rodičům ročně 10 dětí z 1000 a v Norsku 152 dětí z tisíce.

V Norsku se ročně narodí asi 59 000 a Barnevern řeší ročně asi 53 000 případů.!!!!

Zjistěte si jak je to s finančními odměnami pro pěstouny a Barnevern za umístěné dítě do pěstounské péče.

Dále si zjistěte proč se dále odebírají děti, například polské rodině za to že dítě bylo několik dní ve škole smutné, protože mu rodiče řekli, že babička doma v Polsku je nemocná a možná umře.

To vše se vám zdá zcela normální?

Mě tedy ne.

+4/0
23.1.2015 15:36

K61l38a19r34a 12M11e19r41t57e52l39o64v80á 5904350616

Presne tak, kdyz (aktualne) vidim sveho dvouleteho vnuka, jak visi na 6lete sestre, je mi z toho nanic. Pry pohromade nezvladatelni. Profesionalni pestounska rodina nezvladne dva chlapecky? Fuj.

+4/0
23.1.2015 9:41

K10l54a23r40a 82M74e46r79t57e60l45o71v30á 5854380446

Omluva. Patri pod prispevek o rozdeleni sourozencu.

0/0
23.1.2015 9:43

K55l43a91r97a 75M32e74r19t77e46l11o29v54á 5904840746

V Cechach ziji prodice a dalsi blizci pribuzni, kteri by deti radi vychovavali.Mate deti?

Ano, myslim, ze fasiste skutecne kradou deti.

+7/0
23.1.2015 9:17

J22i79ř84í 49K13o92n35r25á65d 8872483739

Myslím si, že PRO DĚTI už je v současnosti nejlepší jediná varianta. Zůstat v Norsku a být řádně vychován. Jistě to pro ně bude znamenat zásah na celý život. Ovšem pokud se vrátí do ČR, nastane opravdové peklo. Tato rodina už nikdy nebude fungovat a děti budou mít těžké trauma celý život. Vždy se totiž najde někdo, který bude chtít "aktuálně" informovat. Nebudou mít nikdy pokoj. Paní Michaláková neměla kauzu mediálně vůbec řešit. Uškodila dětem i sobě.

+4/−3
23.1.2015 9:11

K65l62a97r64a 53M63e42r15t81e56l24o98v34á 5684490966

Takova rozumna uvaha....:-( Vzdal byste se svych deti?

+6/0
23.1.2015 9:19

J10i34ř98í 72K20o42n78r94á70d 8712563179

Ne. Bojoval bych co bych mohl. Fyzicky i finančně. Jenže rozhodně bych nešel do médií... naopak. Vztahy v rodině se už nedají do pořádku. Tlak na rodinu bude obrovský.

0/0
23.1.2015 10:31

A69n35t45o77n66í30n 54K45o40l28á71ř 7398915607152

Jenže bez těch médií by se to nepohnulo ani o píď.

Barnevrn hned od začátku vyhrožoval, že pokud se to bude medializovat, tak o děti přijde definitivně. Asi moc dobře vědí proč by se to nemělo zveřejňovat. Oni by totiž mohly na světlo vyplavat skutečnosti, jak v Norsku Barnevern organizuje krtádeže dětí pod hlavičkou státu.

+1/0
23.1.2015 15:26

Z72d82e83n25ě13k 30B24á82r86t92a 5773111197548

Ono se to někam pohnulo?

0/0
23.1.2015 17:19

J38i39ř18í 85K74o84n37r21á83d 8792613389

Nesmysl. Média vám zabijí soukromí. Navždy. Michaláková je veřejná osoba. Navždy. Patří vám všem (konzumentům). Vás nezajímá nějaká ženská a její děti, ale senzace - viz tisíce příspěvků tady.Rv

+1/0
23.1.2015 22:43
Foto

J57a46n93a 60M26a87j94o39v57á 4795862846623

Souhlas. Víte, i u nás jsou stovky (asi řádově víc) dětí, které přišly o rodiče (nejčastěji otce), protože selhal systém. Medializace ale není řešení a ty, kdo tak učiní lidé rychle odsoudí právě za "praní špinavého prádla". 

Ne všechny formy tlaku jsou užitečné a medializace není v tomhle případě dobrá zbraň. Na druhou stranu - je to rozhodnutí paní M. a důsledky ponese právě ona, tedy - nechť je to tak, jak to považuje za správné.

0/0
23.1.2015 22:58
Foto

J39a67n 25P90e49c36h22a 7681696556903

To si zřejmě děláte srandu, ne?

0/0
24.1.2015 23:15
Foto

Z60d55e21n97ě75k 25M45a89t63u85š41k29a 7538386235896

střízlivá úvaha, karma

0/0
23.1.2015 9:00

J25i56ř24í 69Ř23e26z46n47í71k 4672502373885

Je to sice možné, ale ti děti jsou českými občany, a proto jsou pod ochranou českého státu a měly by mu být vydány.  Když se vydávají zločinci, tak proč ne děti?

A těch dětí odňatých v cizině českým rodinám, je nějak moc.

+5/0
23.1.2015 8:59
Foto

J11a82n 45B47u27r45i80á96n40e52k 9269595433551

„Se svým nejlepším vědomím a svědomím říkám, že v rozhodnutích je spousta jiných okolností, které nebyly veřejnosti sděleny. Obecný závěr se dělá na základě popisu skutečnosti, který není úplný. Umím si představit, že by i v Česku skončil případ odebráním,“ řekl Zdeněk Kapitán, ředitel Úřadu pro mezinárodněprávní ochranu dětí, který je s rodinou v kontaktu od roku 2011 a jednal opakovaně s norskými úřady.

http://www.novinky.cz/domaci/359565-kapitan-michalakovym-by-deti-odebrali-mozna-i-v-cesku.html

+2/0
23.1.2015 8:55

J48i49t51k68a 76G78o23t94t32e32r83o32v19á 4271313969921

http://www.lidovky.cz/trestni-oznameni-proti-matce-odebranych-deti-bylo-pozastaveno-pvn-/zpravy-domov.aspx?c=A150121_181850_ln_domov_ele#utm_source=idnes&utm_medium=text&utm_campaign=kolotoc

0/0
23.1.2015 8:59
Foto

J78a96n 72B27u15r44i87á10n22e62k 9559695173731

Myslíte, že děti se odebírají jen usvědčeným pachatelům trestných činů?

+2/−1
23.1.2015 9:04

J27i54t49k66a 34G75o45t28t53e66r90o64v24á 4501333659821

Jak vidno na příkladu Michalákových si to opravdu nemyslím. Umíte si Vy představit, že Vám odeberou dítě pro podezření ze sexuálního obtěžování, kterého jste se nedopustil a nebylo ani po šetření policie prokázáno, přesto Vám děti nevrátí?

+5/0
23.1.2015 9:12

J34i22ř47í 81N70o43s43e85k 1928817601126

A znovu a dokola - pokud rodiče nebyli k výchově dětí způsobilí (nebo si to úřad myslel), děti s českým občanstvím patří do Česka, k českým příbuzným či do české náhradní rodiny. A oba chlapci musejí být spolu!

Mimochodem, otec boj s úřady vzdal - to neznamená, že se na děti vykašlal. Každý nemá sílu bojovat s byrokratickou hydrou, pane Bárto.

+7/0
23.1.2015 8:44

L61i67b55o64r 96R17a86š90t73i64c16a 2371646565489

To je zajímavý, střízlivý, pohled na tuto záležitost.

Na druhou stranu by mne zajímalo, zda podobně zabavují děti muslimům, kde Korán i imámové přímo nařizují děti bít a psychicky týrat.

+3/0
23.1.2015 8:42

J61a32r19o74s61l40a90v 22T36a31c79h44o92v46s14k66y 2302790304460

Kdepak, oni potrebuji evropske deti. S muslimy by byly jen komplikace.

0/0
23.1.2015 8:45

J79i98t90k58a 44G94o11t35t85e60r25o71v94á 4801123939801

muslimy si k nám vezmeme my a pan Bárta je jeden z těch, kteří vyžadují respekt a pochopení pro jejich odlišný způsob života - tam mu ani moc nevadí, že se nechtějí přizpůsobit našim zákonům. A když nemůže muslimka nosit šátek v místě, kde je pokrývka hlavy zakázaná, hned se z toho udělá útok na její víru:-/

+1/0
23.1.2015 8:50

Z55d39e31n26ě73k 18B60á40r86t16a 5703371847168

Pokud jste to nezaregistroval, problémy mělo i dítě z Indie, to v Evropě asi nebude...;-)

0/0
23.1.2015 12:09

Z46d15e22n52ě59k 95B33á24r45t68a 5943401337378

Největší problém mají asi občané s postkomunistických zemí, tedy i Ruska.Pokud jde o muslimy, ve skutečnosti platí,že žádný správný muslim nemá uhodit dítě.Pokud jde o další věc,která se v Norsku sleduje - pití alkoholu před dětmi,tak muslimů se to určitě netýká.;-)Těch medializovaných případů je ve skutečnosti hodně málo...

0/0
23.1.2015 8:52

J98i88ř63í 25N87o91s21e29k 1898587721386

Ale pane Bárto, sám víte, že u muslimů to není tak jednoduché - nevím, jak to mají s trestáním dětí, ale když muslim ve jménu víry nepije alkohol a odpálí desetiletou holčičku na tržišti a provdá předpubertální dceru za chlapa ve věku jejího dědečka, to je co? Ale znovu - čert vem rodiče, kluci Michalákovi jsou občané ČR, mají být doma.

+2/0
23.1.2015 9:13

Z62d73e37n58ě94k 23B42á11r28t47a 5803451437978

Ten kdo rozhodl,že budou žít trvale v Norsku byl jejich otec a matka.Podléhají norským zákonům a úřadům.Je otázka kde je pro ně doma...

0/0
23.1.2015 9:45

D50a31v12i32d 37D20o92s71t48á74l 8866798778218

Ať už je to tak či onak, jedno je pro mě nepochopitelné. Proč nejsou bratři spolu ? Je vážně v zájmu dítěte přijít o sourozence ? Čím se ty děti mohli provinit že je rozdělil ? Sejde z očí, sejde z mysli. Nic jiného v tom nevidím a z toho se mi chce blít !

+12/0
23.1.2015 8:34

J77i83t40k83a 93G63o82t89t23e27r30o24v94á 4891393579671

Doporučuji přečíst toto http://evavaleriemaxova.blog.idnes.cz/c/445008/Ma-norsky-Barnevernet-svuj-vzor-v-nacistickem-Lebensbornu.html

+2/−3
23.1.2015 8:33
Foto

J61a91n 60B81u28r56i51á82n84e57k 9839625593731

Jo, taky doporučuju: Hezká ukázka, kam to může vést, když zmatená blogerka začne fantazírovat o věcech, o kterých nemá ani páru. K odebrání kluků v Norsku nejspíš došlo v rámci projektu o vyšlechtění nadlidské rasy, protože měli nordické rysy. Úvaha zakončena citátem z Ghándího 8-o

+3/0
23.1.2015 9:02

T64e39r48e46z45a 56H67a27j23k83o55v41a 5717742684570

R^

0/0
23.1.2015 21:22

A10l21b65e56r40t 38V93l35a29c98h 8776331298982

Proboha, proč si autor nezjistí aspoň nějaké skutečnosti?

Pak by nenapsal tenhle blábol ve stylu: Když to tak rozhodli, tak je to asi správné...:-/

+6/−1
23.1.2015 8:32

Z52d51e75n80ě72k 55B76á76r54t11a 5363881277908

Zjistil jsem si na Echo 24, které považuji za solidní zdroj část rozsudku,který nebyl zveřejněn jinde.Zdá se Vám to málo?

+1/0
23.1.2015 8:37

V33á27c44l84a36v 54R28o89u36d39e74n85s15k28ý 9462910151915

Ano, je to málo! Kdybyste se zajímal více, tak byste věděl, že ti chlapci mají české občanství! A nepoužíval byste třeba argument, že matka přece stále žije v tom "fašistickém" Norsku. Ono to je totiž jednou z podmínek, aby nepřišla zcela o šanci na vrácení dětí! Vsadil bych se, že pokud jí budou děti vráceny, tak co nejrychleji opustí Norsko a nikdy více už o něm nebude chtít ani slyšet.

Vám se zdá normální, že Norové považují za týrání dítěte, když ho nutíte, aby si napsalo úkoly do školy nebo aby si vyčistilo zuby? Na mne to spíše dělá dojem, že je cosi shnilého ve státě norském!

+1/0
23.1.2015 17:23

J46a49r37o78s64l27a72v 42T68a82c30h42o38v94s53k67y 2792110194500

Jeste se te zrudne organisace zastavejte. Zadrzuji a tyraji ceske obcany. A to vsechno jen pro penize, ktere inkasuji pestouni.

+3/−2
23.1.2015 8:31
Foto

Z93d54e22n47ě32k 39M87a66t63u39š36k26a 7328716715536

odkud to víte???

0/0
23.1.2015 8:59

J58a64n44a 24P51o97l59á73č32k56o38v65á 9457204731340

Jsou to Michalákovi.

0/0
23.1.2015 8:26

Z54d81e62n58ě81k 73B49á37r10t50a 5703951387718

Děkuji za upozornění.Opravuji.

0/0
23.1.2015 8:35
Foto

J77a92n 79B12u69r30i36á85n93e65k 9879765363581

I u nás spousta matek bojuje řadu let se sociálkou o své odebrané dítě, ale když to nemá ten mezinárodní rozměr, holt to není asi tak atraktivní....

.... například na to, aby na tom Mach se Zdechovským sbírali politické body.

+1/0
23.1.2015 8:22

L14i42b84o10r 79R53a51š82t43i71c13a 2861676165529

To dělají všechny partaje a politici. U Macha aspoň víme, že se drží zásad, kterého Svobodní hlásají.

+1/0
23.1.2015 8:41



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.