Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J40a44n 66F93i71k66á74č74e92k 6430210785945

To si "pamatuješ" hodně špatně. Nějaký střelený radní (oni jsou Belgičani dost burani) chtěl udělat modernu, tak stromek udělal z krabic. S muslimy to nemělo nic, kromě toho, že někteří hysterici, kteří se houfují i zde, si "domysleli" = vymysleli, že s muslimy souvidí. :-) Osobně jsem si to zjišťoval a našel jsem dokonce jméno té hysteričky, druhořadé novinářky, která si to vymyslela. :-)

+1/0
28.12.2014 18:54

K33a97r23e25l 44V40a22c94h38u79t 9613122679853

Cože? 8-o ... Většinu lidí že ani nenapadne, že jde o náboženské symboly v Česku nenáviděné církve? 

A která církev je to ta "nenáviděná"? ... Já jich znám několik! ... To je mi zase nepřesný a manipulativní blábol!  ;-D ;-€ Rv

Mne život naučil za vším vždy hledat konkrétní lidi - obvykle lidem vadí konkrétní osoby, skoro nikdy jim nevadí nějaká instituce, zvláště ne taková, která koná (aspoň občas) i nějaké to dobro, charitu apod... Proč autor nenapíše popravdě, že mu vadí třeba kardinál Dominik Duka?! ... Ostatně, myslím (a zřejmě nebudu daleko od pravdy), že s kritikou tohoto člověka by souhlasila i veliká spousta věřících katolíků...  :-/

Pokoj lidem dobré vůle a tedy snad i vám všem! ;-)

0/0
27.12.2014 19:29

M85a73r28t98i47n 10Ž13e39l20i64n78s34k10ý 9728259949962

Bill Warner 1400 years of Fear -  Ceske titulky

https://www.youtube.com/watch?v=TLQCqferWC4

0/0
27.12.2014 12:20

P70e44t29r 95K76o76t33r76l91í52k 8363124647145

Pěkně napsané. Jen to potvrzuje slova, že hlavně naše média přináší lživé zprávy, nebo neúplné. Něco jako nedávno o tom Birminghamu... Bohužel kvůli těmto lžím roste přehnaná nenávist a agrese. Občas píšu Peršanům zprávy z našich krajů, jsou překvapeni a zklamaní. Nedivím se. Nicméně kdo chce, zjišťuje si pravost článků. Holt pro čtenost (a že Češi chtěj přesně tyto typy článků!) se má udělat vše.

+3/−4
23.12.2014 17:56

L90u14c79i87e 11M73u44s72i78l91o92v86á 7581468191407

A co Kokkedal! To si vygooglete a prostudujte, zaclo to pred dvema lety... jak je na tom ono sidliste dnes co? proc se z multikultuirniho sidliste stalo muslimske ghetto? protze muslimove nechteji zti s jinymi, jen s muslimy 60 000 DK za jejich svatek dali, 8000 DK za stromecek a vanocni vecirek dat nechteli... A tvrte mi, ze jsou Danove rasisti a xenofobove jak my Cesi? To asi tezko, problem je v tech muslimech.... Protoze Islam je xenofobni, Islam je to co odmita prebirat cokoliv od nevericich!

+9/−1
23.12.2014 17:40

J48o79s42e81f 90K67l47a89t 3199967943321

Až na to,že stromkům to víc sluší venku,to by jste taky o bramborách ao mrkvi mohl říct,že jim to víc sluší v řádku.Přeju hezké Vánoce

+3/−1
23.12.2014 17:37

J55a56n75a 37S54t59e86h30l29í84k23o31v62á 2969650370136

a nesluší? Kritizujeme tady muslimy a přitom sami máme stupidní přežité zvyky..

0/0
29.12.2014 11:48

M88i27l86e66n60a 14N56o68v82a23n32s66k89a 4782147789219

Autor mi připomíná zapšklého člověka (možná z toho, že má malý byt) a tak nám vysvětlil že vánoční stromek, jesličky a další symboly Vánoc nezakazují Muslimové, ale nedonalý francouzský zákon a On že uvědoměle stejně Vánoce neslaví. Jeho škoda a škoda i pro jeho rodinu. Není náhodou Jehovista?! ;-(

+5/−7
23.12.2014 16:05

Z27d31e25n64ě41k 97B58á88r21t63a 5653211297928

Já jsem někde psal, že neslavím Vánoce?Pouze jsem psal,že nemám stromek (jen symbolickou ozdobenou smrkovou větev) a Betlém nepotřebuji.Budeme mít krásné Vánoce i bez něho,jako každý rok.Jsem jako drtivá většina Čechů atheista.;-)

+4/−1
23.12.2014 16:34

V12i20t 85O29t78a17h64a93l 5525290689714

Asi jsem nečetl dost pozorně, ale nezahlédl jsem nikde, že by pisatel psal že vánoce neslavil, jen to, že doma nebude mít stromek. 

Nevím proč by to měla být škoda pro jeho rodinu. O rodině p Bárty nic nevím - pokud bych třeba já bydlel sám a nikoli se ženou a dítětem, také bych si sám sobě stromek na vánoce nestavěl. Není to povinnost.

+5/0
23.12.2014 16:38

J46a64n 63P38a15v18e51l 8503792438226

On je problém v tom, že muslimové mají špatnou pověst oprávněně. Jako skupina. Takže bohužel lidé věří ledasčemu a určitá skupina lidí uvěří úplně všemu a ještě si přisadí.

+5/0
23.12.2014 15:27

V47í56t 29J38ů77z49a 8492896561628

Efektnější než zákazy je šíření výmyslů jako že se Ježíš nenarodil v těchto dnech (narození v těchto dnech odpovídá rozpisu služeb kněžských tříd v chrámě a časové souvislosti kněz Zachariáš a narození Jana Křtitele po 9 měsících a Pána Ježíše po dalších 6), že to dokonce nebylo v Betlémě a že ho Panna Maria nepoložila do jeslí (oboje výslovně v evangeliu).

0/−2
23.12.2014 13:53

Z29d30e56n13ě58k 35B70á56r32t78a 5943951687618

To,že je to v evangeliu,ještě neznamená,že je to pravda.Příběhy,které nabízejí "Matouš" a "Lukáš" jsou hodně rozdílné,ale to jste si jistě všiml sám...

+1/−1
23.12.2014 14:06

J93a35n 81S57e56m69i77k 4234677962489

"zakazovani vanoc" o kterem slysime obcas z nejakeho mesta v zapadni Evrope neni obycejne na objednavku muslimu.

Vetsinou je to z iniciativy pracovniku ruznych neziskovych organizaci nebo statem placenych 'integracnich' iniciativ jejich osazenstvo vetsinou tvori ciste evropsti absolventi nejakych humanitnich oboru.

Asi vetsina islamobijcu nebude verit, ale muslimove co ja jsem potkal jak v muslimskych zemich tak v zapadni evrope Vanoce rada oslavi jako pekny svatek ktery maji deti rady etc.   

Koneckoncu, Jezis Kristus je v jejich verouce jeden z proroku Islamu (Mohammad je ten 'finalni')

Jednou jsem pri sluzebce v perskem zalivu kolegum arabum vypravel ze nase firma kvuli "politicke korektnosti aby neurazila jine viry" nepise prani k "Vanocum" ale neutralne "Svatkum".

Normalne  nechteli verit tomu proc by nekomu takovy hezky svatek mohl vadit. Pak se uz jen smali.

+7/0
23.12.2014 13:27

Z59d78e86n54ě12k 38B21á18r26t43a 5163351567828

Děkuji za názor.Vaše osobní zkušenost s tím jak muslimové přijímají Vánoce je velmi zajímavá a poučná.

0/0
23.12.2014 14:09

J79a93n 56S63e26m51i86k 4664447512669

Samozrejme zavisi na zemi a socialni vrstve. Nekde jim je to suma fuk, nekde ty vanoce oslavi v podobnem duchu jako treba dneska Japonci- roztomily svatek s konzumnim zamerenim a postavickami pro deti. 

No, koneckoncu, v nasi sekularni spolecnosti to tak bere i vetsina Cechu

0/0
23.12.2014 14:26
Foto

J90o42s86e84f 15J61o58ž64k84a 75S91ý68k77o75r66a 3833608440590

A o tom to je. Zkusil jste jim vysvětlit, že se jedná o svátek narození Krista Spasitele, Jednorozeného Syna Božího? Myslím, že by se už tak hezky netvářili. Ale jen myslím, sám jsem tu čest neměl.

0/0
29.12.2014 23:17

O28l56d11ř73i88c82h 65K14a80d95ě85r91a 2442455863218

Pokud si pamatuji, bylo "zrušení" vánočního stromku předkládáno jako "polooficiální" vyjádření Bruselu s odůvodněním odporu muslimů. No, nemusí to být pravda ( potom ale stojí za zamyšlení, jak, kde a proč se toto zrodilo ...). To, jestli na "stromek" měli nebo neměli vliv muslimové je pouze jedna část problému. Z Vašeho článku cítím takovou "malou" zkratku, kterou se snažíte podsunout sdělení - muslimové "stromek" nezrušili, takže muslimové nejsou problém ....  A s tím už bych velice nesouhlasil. Bezbřehá lidumilnost a tolerance k pronikání muslimů do západoevropských zemí bude mít za následek neštěstí našich dětí a nejpozději vnuků. Dovolit pronikání mírumilovných muslimů do Evropy bude totiž znamenat i proniknutí těch agresivních a militantních. A je mi je jedno, jestli mne někdo označí za "předposraného".

+12/0
23.12.2014 13:00

P95e34t33r 21V80í57t 5695705169872

Nepíše se "umístnit", ale "umístit".

0/−2
23.12.2014 12:56

Z35d78e87n59ě67k 36B32á83r32t20a 5883671967128

Děkuji za opravu.

0/0
23.12.2014 13:07

J48a57r76m67i98l83a 57V33a89v63r69o58c36h33o77v70á 8868395676110

?8-o?

0/−1
23.12.2014 12:49

P57a86v25e31l 38H58o69u59s22k76a 3311375370318

V článku pořád není celá pravda, ona totiž ta "hrůza" tam byla instalovaná proto, že odpovědné orgány napadlo, že klasický strom by mohl muslimy urazit. Za zákazem jesliček v Nantes nicméně skutečně nestojí muslimové, ale místní fanatický ateista.

+4/0
23.12.2014 12:47

Z80d11e70n32ě39k 12B88á33r88t18a 5983971157618

Odpovědné orgány neměly na "bruselský stromek" žádný vliv, celá ta akce byla v režii soukromé firmy, která si tradiční vánoční stromek spletla s reklamou na své výrobky...

+1/0
23.12.2014 13:05

J33a59r10o94s53l61a41v55a 39B50o23ž97í20k22o42v42á 5311158618

Z toho všeho vychází, že každý fanatizmus je problém, ať už nějak souvisí s vírou, či naopak s ateismem.

0/−1
23.12.2014 14:36

M 54Z 1896848

mam podobny nazor,kolikrat to je boj mistnich ateistu a krestanu,zde v montrealu me to prijde jako tajna obcanska valka,

0/0
24.12.2014 22:30

P67e44t71r 54K96e91i42s30l58e70r 6531602532714

Přiznávám se, že nevím, zda muslimové zakazují Vánoce... žádného muslima neznám a tak neznám jejich názory. Domnívám se ale, že největším našim problémem jsou někteří naši spoluobčané. o kterých můj kolega tvrdí, že jsou (předem se omlouvám za tento výraz) "předposraní"... a to jsou ti, kteří již předem ví, co vadí různým menšinám a ještě dřív, než to tyto menšiny napadne, za to bojují... A jakým si bombónkem je, že se snad vždy ohánějí příkazy EU... a doma stačí sednout k počítači, strávit pár minut na internetu, během kterých jsem zatím vždy zjistil, že nemluví pravdu...

+6/−4
23.12.2014 12:18

S36l41a76v19o90m34í71r 30B18e41n91e75š 6892557860934

Pane autore, pane Dvořáku, pane Buriánku, máte to marné.

Dvakrát bohužel, ale to muslimské nebezpečí, které tolik zlehčujete, vidí i nad vaší hlavou.

Poprvé říkám "bohužel" proto, že to nepřeji ani tak nemoudrým lidem, jako jste Vy. Mám o Vaší inteligenci nízké mínění, ale nic jste mi neudělali, a tudíž nemám důvod Vám přát něco zlého.

Podruhé říkám "bohužel" proto, tím, že visí nad Vámi, kteří si to svým způsobem za svou lehkomyslnost zasloužíte, visí i nad zbytkem Evropamů, kteří si to nezaslouží.

Ale ani mé dvojí "bohužel" nic nemění na věci, že i nad Vámi to visí a že i Vy jste v tom nebezpečí až po uši.

+18/−3
23.12.2014 10:41

Z46d60e71n47ě90k 65B33á98r63t48a 5223191907528

Pane Beneši, já jsem popsal na dvou konkrétních případech jaká je skutečná realita.Brusel má nadále svůj vánoční stromeček a Francouzi si zákon proti křesťanské církvi vymysleli před více než sto roky sami.V čem máte problém?Fakta,která jsem uvedl jsou pravdivá, ne nějaká vymyšlená virtuální realita.Pokud chce někdo "burcovat" proti muslimům, neměl by používat lži a virtuální nesmyslnosti...

+6/−6
23.12.2014 10:50

J53o59s68e69f 15H88e38n51d62r64i23c47h 8350394626311

Pane Bárto, nic proti Vám, ale jeďte se podívat do Paříže, do Londýna, jeďte se podívat do Švédska - já tam byl a viděl jsem, ve Švédsku mám příbuzné, byl jsem tam několikrát a proto Vám říkám: nemáte pravdu - islám je nebezpečný a hlavně nejde jen o ten stromek. To je jen počátek, to jsou takové pokusy - naťuknout a čekat co to udělá, když to vyjde tak přitvrdíme a víte ono to pomalu půjde, a až jich budou v Evropě miliony, tak nastane "ráj na zemi". Přeji Vám hezké vánoce.

+5/0
24.12.2014 10:55
Foto

P11a85v42e64l 34D91v87o15ř80á70k 5189775544510

Umění přežít spočívá v tom, abyste dokázal rozeznat, co nebezpečné je a co není. Dokonce se domnívám, že nesmyslné zprávy o tom, že muslimové zakazují vánoční stromky, a podobné blbiny, má za cíl zastřít, odkud hrozí skutečné nebezpečí.

A to opravdu hrozí. Jenže to není ten stromek.

Obávám se, že Vy ztrácíte schopnost takové detaily rozeznávat - nebývalo tomu tak. Škoda.

Hezké svátky.

+7/0
23.12.2014 13:34

S62l39a65v86o41m16í30r 50B96e65n94e97š 6172347520394

Zakazují muslimové Vánoce?

Zatím nikoli, ale on Hitler také nezavřel české vysoké školy v roce 1937, nýbrž až v roce 1939.

Tím chci říci, že skutečnost, že něco ještě neudeřilo, neznamená, že to nebezpečí nehrozí. Už v roce 1937 ve vzduchu viselo, že Hitler se dá na pochod a že to s sebou přinese určité následky. Sice asi nikdo neuvažoval zrovna o zavření vysokých škol, protože z těch tisíců věcí, které ve vzduchu visely, nikoho nenapadlo zrovna tohle (stejně tak mohl zakázat fotbal nebo folklorní spolky), ale to neznamená, že v roce 1937 bylo radno to nebezpečí podceňovat.

+29/−2
23.12.2014 10:29

O92l45d42ř47i36c75h 35K27a60d70ě62r88a 2442795593958

Přesný příklad. Jenže někteří z nás jsou, bohužel, nepoučitelní.

+5/0
23.12.2014 13:33

M20a52r59t17i69n 51H30a24v80e45l45k98a 1395934805797

Když už píšete o Hitlerovi, je dobré si připomenout, na které straně barikády stojí jeho příznivci: https://www.facebook.com/politbizar/photos/pb.239341562921039.-2207520000.1419340911./289410964580765/?type=3&theater

0/0
23.12.2014 14:40

M37i41l25o42š 22D14v84o86ř13á47č36e70k 2525418150264

V 'srdci' ci hlave zmatek, kdo vi.

0/0
23.12.2014 10:23
Foto

P15a97v86e64l 73D45v68o50ř24á28k 5669905404360

Karma!

Za blahých dob Rakouska - Uherska bylo zvykem vytvářet tzv. živé obrazy. Skupina nadšenců v příslušných krojích se seskupila a vytvořila scénu, symbolizující nějakou slavnou událost (např. Cimrmanovy Slavné české prohry).

Taktéž betlém. Kterážto tradice se leckde obnovila. Také blogeři a diskutéři iDNES by si mohli živý obraz betléma zinscenovat. Adeptů na roli těch dvou, co na Ježíška dýchají, by se zahřál, by se našlo velikánské množství.

Hezké svátky všem!

+4/−2
23.12.2014 10:17
Foto

P87a65v89e81l 60N13i64t27k83a 7157678728145

R^Zvláštní, ale i pan Bárta si občas zaslouží karmu...

+1/−2
23.12.2014 10:16
Foto

J31o25z59e70f 48N39o28v92a40k 4174268154

R^

+1/−2
23.12.2014 9:47

A91d71a73m 27S92t47a92v56a 5768597696801

"....Zakazují nám muslimové Vánoce...?": No zatím nezakazují, Zdendo, ale snaží se nám tam podstrčit nějakýho toho svýho Dědu Mráze. Ale to vám je zřejmě jedno. Hlavně že zaslzíte při nějakém tom  taky pohanském ...ježíšku na líčku...", že jo?  Nebojte, to vám ponechají. Oni tak blbí nejsou....

+5/0
23.12.2014 9:43
Foto

J69a79n 11B60u87r23i80á96n11e41k 9479345633561

Muslimové nám cpou dědu Mráze, pohani zpívají "ježíšku na líčku".... Tak hlavně že víte, kdo není blbej.

+3/−1
23.12.2014 9:53
Foto

P27a60v21e42l 56D58v73o76ř68á41k 5909985894670

Klid, roli jsme mu už přidělil. Viz výše.

+3/0
23.12.2014 10:18

A73d26a37m 71S54t78a10v68a 5378667156271

"...ježíšku na líčku...", Pavko,  ten český tvar vůbec nepochází z doby C-K nýbrž z doby 1. rep. Čsl. A originální verze  vznikla o století  dřív před tím vaším Rakousko-Uherskem....

0/0
23.12.2014 10:24
Foto

P35a29v14e60l 33D48v63o46ř30á42k 5449435124210

Vy si pletete, co kdo napsal. ;-(

0/0
23.12.2014 13:37

A17d92a21m 69S69t87a32v23a 5328837136741

Jendo, musíte číst pečlivě a bolševicky nevytrhávat z kontextu, co se vám hodí do krámu. Už jsem vám to napsal několikrát....

0/0
23.12.2014 10:21

J79a84r55o57s32l54a37v 39T33a53c71h18o17v51s45k53y 2462410814930

Mate pravdu. Muslimove Vanoce nezakazuji. Zatim.

+14/−2
23.12.2014 9:31

J69a43n71a 16S56t67e95h27l94í22k95o29v56á 2589680770896

R^ moc pěkné!

+2/−2
23.12.2014 9:29

P71a19v88e15l 72K86y62n31č13i62l 4270514776752

Vždycky když se dovím o nějakém nařízení EU a že jich je pěkně pitomých, tak si vzpomenu na kauzu ohledně stavby záchodku ve Zvonokosech. Stále snad žijeme v Evropě, kde jsou nějaké tradice a když se ty tradice někomu nelíbí tak má možnost se jim vyhnout. Nikdo nenutí nikoho, aby je přijímal, zejména pokud vyznává tradice jiné. Ale také nevím proč bychom se my, kteří tradice vyznáváme podřizovat někomu jinému. Stačí, že se nám sem vetřel Santa Klaus. Pokud bych např. v islámském státě vytáhl pravoslavnou ikonu, vím, kde bych skončil. My jsme stále tolerantní a až nám některé z náboženství přeroste přes hlavu bude pozdě se tím zabývat. Nechtěl bych opravdu být ve své zemi bezprávným cizincem. A jak tak na to koukám myslím, že to k tomu spěje.

+15/0
23.12.2014 9:28
Foto

J90a12n 19B15u45r23i49á11n64e58k 9209435203571

Tohle bude mít hodně nízkou karmu. Místním uvědomělým burcovačům, kteří ze strachu před muslimama už raději ani nevycházejí z paneláku, se to silně nehodí do krámu :-/

+7/−12
23.12.2014 9:26

J51a60n58a 82S67t63e74h32l92í87k95o55v18á 2849530140776

R^

+2/−4
23.12.2014 9:28

J74a26k45u14b 27Z46e52m33á64n49e70k 2534403941388

No jo, co se dá dělat, Evropské muslimstvo je tímto zachráněno od předsudků. Teď budeme muset čekat deset let, než se mezi těmi spořádanými zvěstovateli nových kultur najde nějaká s náboženstvím absolutně nesouvisející výjimka, která nějak nebude schopna soužití...

0/0
23.12.2014 10:05
Foto

M76a14r78t51i14n 44F83a24l10t68ý19n 9311186884148

Ovšem Vás blog je ve srovnání s realitou jen čajíček ;-D

http://zpravy.idnes.cz/nemecti-poslanci-vyzvali-k-zazpivani-muslimske-pisne-o-vanocich-pxy-/zahranicni.aspx?c=A141222_162716_zahranicni_ert

http://zpravy.idnes.cz/demonstrace-v-nemecku-proti-urpchlikum-a-islamu-ftx-/zahranicni.aspx?c=A141223_091225_zahranicni_skr

+8/−1
23.12.2014 9:23



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.