Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jen pro poklidné a krásné čtvrteční odpoledne,  pan Rank , proč mi odkazujete na nějaké slabomyslné televize kdesi za oceánem, já žiji v Evropě a indoši a amici , kdesi za oceánem mě nezajímaj a hlavně je neřeším

2 0
možnosti

To je ona.;-) Nic víc a nic méně. Protože raději ani naznačovat ...:-)

1 0
možnosti
Foto

I90v19a61n 39M16a59r74e60k

2. 10. 2014 20:50

Fojtík na Hrad !  A nebo žeby Bárta ? ! ? ! Som s toho volaako zmätený ! ? 8-o

0 0
možnosti

já tvrdím , Fojtík je na Pernštejně a Bárta obsluhuje katapult

0 0
možnosti

milujte se a nehádejte se i když tento Zdenda má jen poloviční karmu jak jako pan Fojtík a klikance , jen proto , že se bavíme o Fojtíkovi, po Fojtíkovi ,po něm ani čivava neštěkne

1 2
možnosti

tak a teď kocourci doporučuji a kočičky také, otevřít moravské bílé, já jsem pivař mám pár bernardů, kočenka je na cestě, životík není jen hádání se, ni ? vono to se bude ku-vit i bez nás , ni ?

0 3
možnosti

To jsem si všimla - euforka stoupá. Na zdraví! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Kvalitní dopis pana Fojtíka. Děkuji p.Bártovi, že jej zde vložil, a myslím, že by tak měl činit opakovaně a stále, umožnilo by nám to číst pana Fojtíka i nadále. Ještě jednou díky a p.Fojtíkovi virtuální karma R^

2 5
možnosti

No vida.konecne ma soudruh fojtik podporu domovske strany:-D a to bylo klicek:-D

3 0
možnosti

milý Zdendo Bárto, pan Fojtík měl karmu a zasloužil jsi ji, ty nemáš nic, zkus se zamyslet proč ?

2 6
možnosti

Zdenda nema karmu od kolaborantu a to ho slechti:-D

4 0
možnosti

pan Petr Reichrt

Jestliže tato reakce je na mne, tak co je tohle, kopíruji:

"P10e48t10r 10R97e90i13c88h57e25l76t 1423420521319

Jste rudé lidské prase a je dobře že Vas odsud vykopali. 

+1/−1

doporučit

2.10.2014 14:52

2.10.2014 14:50"

Napsal jste to, ještě to pořád visí pod několika články. Někdo prostě tady urážet druhé může, někdo nesmí napsat ani "hlavně že Vám chutná", aniž by byl smazán, holt takhle se měří dvojím metrem. Pan Fojtík byl mazán a vymazán za daleko menší prohřešky proti slušnosti.

nadržovati jedné straně je ...vite co .., milá redakce a administrace a co ...

0 2
možnosti

Cendeline:-)alespon to jmeno jste mohl zvladnout opsat dobre:-)jinak kopirovani vam uz jde.spica:-)

2 0
možnosti
Foto

I91v62a77n 43M41a45r77e20k

2. 10. 2014 19:42

No je tu "krásná" debata ! Když už se nemůžete "vyřádit" zuřivými reakcemi na blogy p.Fojtíka začínáte se mydlit mezi sebou ,takže my jeho sympatizanti jsme  nyní v naprosté  pohodě a příjemně se bavíme,takže pokračujte ! 8-o ;-D R^

0 0
možnosti

říká jeden z kolegů , diskutérů

0 0
možnosti

S panem Fojtíkem jsem s jeho názory co se týká Ukrajinsko -Ruského konfliktu takřka zásadně nesouhlasil ale přesto mi připadá nevhodné , že ho majitel zdejšího blogu vyautoval. A ještě podivnější mi ovšem připadá tato reakce a tento příspěvek od pana Zieglera. Pan bloger Ziegler je autorem mnoha a mnoha velice kontraverzních příspěvků, kde vyjadřuje své a zase jenom své pravdy bez zrnka objektivity a bez snahy pochopit názor ostatních diskutujících. Jeho kritika jde někdy až za hranu a přesto nemá s majitelem tohoto blogu sebemenší problém. Trochu divné , zdá se.

1 6
možnosti

No vidite a ja myslim ze je to naprosto v poradku:-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.