Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Proč média už týden živí a přiživují historku o tom, jak Zeman vrávoral...

http://www.protiproud.cz/svet/politika/media/231-jak-je-to-doopravdy-s-alkoholismem-prezidenta-zemana-proc-tento-problem-media-objevila-az-dnes.htm

A já dodávám, že k bulváru počítám i mnohé bloggery...

0 0
možnosti
TK

Zkrátka mají na ruském velvyslanectví dostatečné zásoby pitiva a do pana prezidenta to asi lili hlava nehlava. Ono držet krok s Rusákem, to je o ledviny... No, pokud si z toho vezme ponaučení a už to nikdy na veřejnosti nepředvede, pro jednou bych mu dal pardon. Pokud se to ale začne stávat pravidlem, tak holt budeme vymyslet nějaký ten český  "impeachment".:-P

1 2
možnosti
KS

Nevím jak to bylo, nebyl jsem u toho. Ale s tím, jak některá bulvární média popisují některé události, bych byl dost opatrný. Zvlášť když se to týká Zemana, který jim otevřeně vyhlásil boj.

Nicméně pořád si myslím, že je to menší ostuda než kdyby Karl von Kalousek u toho odemykání klenot usnul. Ale jeho příznivci by to jistě zdůvodnili tím, že se u toho kecaly blbosti. ;-D

4 17
možnosti
Foto

já nevím, ale nezkusíte tu zaujatost trochu krotit? Obě zmiňovaná selhání vnímám zcela stejně..Rv

2 6
možnosti
Foto

zrovna jsem přepral švestkovou virózu a už čumím do lednice...s kterou chorobou bych se porval teď;-)

14 2
možnosti
Foto

Mne jen překvapuje, s jakou jistotou všichni víte, že byl Miloš Zeman skutečně opilý.

Já to například nevím.

To, že vypadal opile, motal se jako opilý je dle vás všech důkazem, že skutečně opilý byl?

Zemřelo nemálo lidí, kteří se při zdravotních potížích na veřejnosti váleli po zemi a kolemjdoucí je pokládali za opilce.

Takže, pokud o opilosti Miloše Zemana nemáte skutečné důkazy, tak bych byl s definitivním vynesením "rozsudku" trochu opatrný.

5 18
možnosti
PK

P75a43v88e15l 27K18u39l66a

10. 5. 2013 21:20

Zeptáme se Dr. Ratha. Ten poznal Kalouskovu opilost přes pět lavic poslanecké sněmovny ;-D

15 6
možnosti
JG

ještě nikdy jsem neslyšela výraz schčitej jako holina;-D za článek samozřejmě karma

11 5
možnosti
HM

karma R^............ prezident Zeman / ostuda národa..

10 5
možnosti
JK

J31a30n 18K52o80l42i84á21š

10. 5. 2013 17:01

Měl virózu a ještě k tomu byl ožralej jako doga...

14 5
možnosti
MR

M36i51l15a55n 10R13a14d74e28k

10. 5. 2013 16:41

co ho kritizujete, jednou mi tu nalili poradny rum z Jamaiky a ja vam lidicky druhy den mel virozu, kam se hrabe Zeman!

11 3
možnosti
JL

Zvýšil jsem vám Karmu, ničemo.;-)

12 2
možnosti
  • Počet článků 574
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2114x
Pseudovesničan v "nejlepších letech", který se raduje z každého dne kdy může vnímat svět všemi smysly.Věčný optimista, který dobře ví, že život je krásný a je hloupé si ho kazit zlobou, závistí a nenávistí.