Češi nenávidí Slováky a volí Okamuru nebo " Hitlera"

Jak  jsem  na  to  přišel? Jednoduše. Vybral  jsem  několik  názorů  našich  spoluobčanů - těch  nejlepších  výhonků  křasťanské mírumilovné  západoevropské  civilizace  a  opravdových  vlastenců. Našel  jsem  je  pod  článkem, který  informoval  o  možném  přijetí  70 syrských  uprchlíků  do  České  republiky. Tento  fakt  byl  v  diskuzi  hodnocen  jako  konec  civilizace  v  naší  vlasti. Ti  uprchlíci  k  nám  samozřejmě  jedou  uřezávat  hlavy, jakékoliv  jiné  naplnění  života  uprchlíků   před  terorem  IS  je  pro  diskutující  nepředstavitelné. Ani  myšlenka ,že  mezi  Syřany  mohou  být  i  křesťané  nepadla  na  úrodnou  půdu....

Zde  jsou  názory, které  jsem  vybral  pod  článkem. Jako  správný  demagog  jsem  pochopitelně  vybral  jen  ty,které  se  mi  nejvíce  hodí  a  dávají  za  pravdu  nejen  nadpisu  mého  hlogu.

"Názor  vlády  je  jen  důkaz  toho, že  nejprve  se  musí  věšet  politici  a  až  potom  deportovat  cizinci. A  nemyslím  tím  jen  mohamedány"

"Nejprve  je  potřeba  zatočit  s  kolaboranty  a  pomahači  (muslimů) "

"V  příštích  volbách  volím  Okamuru, DSSS, případně "Hitlera"..."

"Dost  na  to, že  si  tu  vydržujeme  Slováky"

Názory  několika  Čechů  už  mám, nejsou  moc  chytré  a  smrdí  nenávistí  a  fanatismem.Přesně  takové  názory  správný  demagog  potřebuje  pro  vytvoření  obrazu  všech  Čechů. Pokud  takové  názory  má  několik  Čechů, všichni  ostatní  přemýšlejí  jistě  stejně. To  je  logika. Nebo  ne? 

Tak  si  to  pěkně  shrneme. Je  to  jasné - všichni  Češi, celý  národ  nenávidí  Slováky  a  ostatní  cizince. Chtějí  je  všechny  deportovat. Budou  volit  Okamuru, DSSS  nebo  "Hitlera", tedy  někoho  kdo  nabíde  "lepší  a    konečné  řešení"  muslimské  otázky  a  zatočí  s  muslimáky  stejně  jako  Adolf  se  židáky. Všechny  ostatní  politiky, kteří  s  tím  nebudou  souhlasit  rozvěsí  Češi  po  lucernách.

Tak  přesně  takhle  uvažují  všichni  Češi. Jistě  uvažujete  úplně  stejně  a  neříkejte, že  ne.

Já  vím, je  to  dost  hnusná  demagogie. Karma  vysoká  nebude. Kdybych  podobnou  demagogie  nepoužil  proti  Čechům, ale  proti  muslimům  bylo  by  to  úplně  něco  jiného. Že? Tady  platí  úplně  jiná  pravidla  a  slova  a  činy  několika  jednotlivců  nebo  malé  skupiny  se  "správně"  používají  k  hodnocení  všech....

 

 

 

Autor: Zdeněk Bárta | pondělí 12.1.2015 8:11 | karma článku: 14,82 | přečteno: 1675x